Gå til innhold

Anbefalte innlegg

karusell123

Forrige uke: 124,9

Denne uka: 124,2

Planen forrige uke var å bytte ut (det meste av) lettbrusen med vann i håp om at det skulle dempe søtsuget. Har byttet ut en del av lettbrusen med vann, men ikke så mye som jeg hadde tenkt. Har kanskje vært litt mer aktiv enn jeg pleier denne uka, men ikke mye. Dette har også vært en uke med en del selskapelighet, så jeg må si jeg er ganske fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329617-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i dag 61, 0 kg. Så jeg har gått opp 800 g siste uken.

Dette har nok sammenheng med rare lyster - plutselig våkner jeg om morgenen og bare MÅ ha spaghetti og pølser...samtidig som jeg er skikkelig kvalm! Jammen rart!

Bare kvalmen og den evinnelige trettheten gir seg, så skal jeg bli flink til å komme meg ut og sykle. Det trenger jeg! Men foreløbig har jeg rikelig nok med meg selv...og mann og hus. Ser at mosjon nok er stikkordet for å nå målet om at vekta i dette svangerskapet ikke skal bikke 70 kg. .

Ha en flott pinsehelg, folkens!

Her går det forsatt litt nedover.

Har etter 2 år med aktiv slanking gått de siste månedene inn for å stablisere vekten og tilføre litt mer karbohydrater i kosten.

Går forsatt litt nedover, siste uken -0.6kg. Ligger nå på 0.5-1kg i måneden og det er jeg fornøyd med, så lenge målet er å stablisere vekten etter et vekttap på tilsammne 33 kg. Det viktigste for meg nå er å ikke gå opp igjen.

Annonse

Gjest Kimmie

Så bra :) hva er det du spiser da på en dag?

Pleier å ta en youghurt om morningen 0,0 %,har ikke matlyst da. Så er det lunsj,en skive eller to knekkebrød. Middag varierer veldig,det kan være fisk eller kjøtt men ikke i store mengder da :)

Lasange i dag. Til kvelds blir det youghurt,knekkebrød eller skiver. Ikke noe spennende. Prøver å drikke mye vann,blir en del pepsi max også siden det ikke er kalorier i den.

Ellers drikker jeg kaffe med skummet melk og te med suketter.

Pleier ikke å gå sulten,men er jeg det tar jeg meg et eple.

Pleier å ta en youghurt om morningen 0,0 %,har ikke matlyst da. Så er det lunsj,en skive eller to knekkebrød. Middag varierer veldig,det kan være fisk eller kjøtt men ikke i store mengder da :)

Lasange i dag. Til kvelds blir det youghurt,knekkebrød eller skiver. Ikke noe spennende. Prøver å drikke mye vann,blir en del pepsi max også siden det ikke er kalorier i den.

Ellers drikker jeg kaffe med skummet melk og te med suketter.

Pleier ikke å gå sulten,men er jeg det tar jeg meg et eple.

Ok, det hørtes jo bra ut :) hvor mye har du gått ned nå?

Annonse

Gjest Kimmie

på hvor lang tid? synes det er kjempe bra jeg :) kan du ikke hjelpe meg også??

Takk :)

Synes det går tregt jeg,men skal være glad for de 15 kiloene jeg har mistet. Begynte 4 februar. Klart jeg kan hjelpe deg hvis jeg kan :)

Det er egentlig bare til å sette igang,det er faktisk gøy når man får det til. Og ikke går jeg sulten heller.

Takk :)

Synes det går tregt jeg,men skal være glad for de 15 kiloene jeg har mistet. Begynte 4 februar. Klart jeg kan hjelpe deg hvis jeg kan :)

Det er egentlig bare til å sette igang,det er faktisk gøy når man får det til. Og ikke går jeg sulten heller.

Så bra :) Jeg hadde vært overlykkelig jeg hvis jeg gikk ned 15 kg... hvordan skal vi ha kontakt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...