Gjest Melidora Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei! Jeg er en jente på 32 år som er plaget med stadig tilbakevennende forkjølelse og nedsatt allmenntilstand. Jeg er fulltidsstudent, og jeg trener vektløfting 3-4 ganger i uka og prøver å løpe et par ganger i uka også. Veldig aktiv med andre ord. Jeg merker, hvis jeg har perioder hvor jeg presser meg selv for å orke litt mer, eller kanskje i perioder har litt mer å gjøre enn vanlig, så får jeg en reaksjon i kroppen med forkjølelse, slapphet, litt uggen følelse i kroppen som er vanskelig å forklare. Det kan være vondt i hodet, vanskelig å stå opp om morgenen, litt løs mage. Symptomene kan være til stede kanskje et par dager, for så å forsvinne. Det er som å balansere på kanten av sykdom hele tiden, og så fort jeg prøver å presse meg, så kommer det. Jeg er veldig påpasselig med hva jeg spiser, er akkurat ferdig med mitt første år på ernæringsfysiologistudiet. Jeg spiser fire til fem ganger hver dag og prøver å holde meg til sunne ting, kjøtt, fisk, kylling, grønnsaker, jeg tar tran og ekstra vitaminer-mivi total pluss. Jeg bare lurer på om du har noen tips som kan få opp energien eller som kan styrke allmenntilstanden min? Mvh Melina 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329645-tilbakevennende-forkj%C3%B8lelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…