Babette Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Atter fire fine løpeturer i vekslende vær. Tirsdag: 6,6 km Torsdag: 6,6 km Lørdag: 7,1 km Søndag: 5,6 km Jeg har også begynt å trene litt styrketrening med sånn tykk strikk med håndtak. Den blir som manualer når man tråkker på strikken og får ønsket motstand. Kjempefint for å trene musklene på baksiden av overarmene. I det hele tatt bør løpere trene styrke for overkroppen, løpingen har størst effekt på musklene i lår og legger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Her ble det litt så som så sist uke: Tirsdag - syklet til og fra jobb 2x7,8 km Torsdag - syklet til og fra jobb 2x7,8 km Fredag - syklet "offroadtur" 12 km Lørdag - gikk halvannen km i tildels tungt og vått terreng med skikkelig tung ryggsekk + litt småvandring i fjellet etterpå uten sekk Søndag - trasket rundt i terrenget i flere timer, ikke så langt km-messig sett, men det tok godt i lår og legger ) 0 Siter
....AV Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har problemer med beina og har hatt det et par uker nå, så jeg har ikke trent i det hele tatt. Nå begynner jeg å bli sur kjenner jeg..... 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Skrevet 1. juni 2009 Jeg har problemer med beina og har hatt det et par uker nå, så jeg har ikke trent i det hele tatt. Nå begynner jeg å bli sur kjenner jeg..... Det er ikke rart om du er sur. Hvor i beina har du vondt? 0 Siter
....AV Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Det er ikke rart om du er sur. Hvor i beina har du vondt? Både i en tå og et kne. Tenkte jeg kunne sykle litt når tåa ble litt bedre, men så hovnet kneet opp :-( 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har bare løpt to ganger denne uka, på tirsdag og på søndag. Fikk så vondt i hofta etter at jeg begynte å løpe med nye joggesko, så jeg måtte ta det litt rolig. Nå går det bra, heldigvis. Ikke noe spesielt vondt etter joggeturen i går. Har dessuten tatt en runde enkle styrkeøvelser etter hver joggetur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.