Dory Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hei! Kan en/bør en trene når en går på Brexidol - betennelsesdempende. Har vondt i nakke/skulder/arm. Driver med sykkel. 0 Siter
frosken Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Ingen grunn til ikke å trene såfremt ikke smertene forverres vesentlig. Kanskje du har mye å oppnå ved å se på mulighetene for å forbedre sittestilling/innstillinger på sykkel? Jeg jobber mye med å klare å være avspent i overkroppen og samtidig fokusere på å jobbe fra livet og ned. 0 Siter
Dory Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Ingen grunn til ikke å trene såfremt ikke smertene forverres vesentlig. Kanskje du har mye å oppnå ved å se på mulighetene for å forbedre sittestilling/innstillinger på sykkel? Jeg jobber mye med å klare å være avspent i overkroppen og samtidig fokusere på å jobbe fra livet og ned. Takk for svar! Jeg har prøvd stille inn sykkelen, men i det siste har det forværret seg. Vondt i rygg/nakke/hode/arm. Skal sykle 11 mil på søndag (ritt). Usikker om jeg bør starte... Sykla 6 mil i dag og ble værre... Men kan jo være bedre søndag... 0 Siter
frosken Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Takk for svar! Jeg har prøvd stille inn sykkelen, men i det siste har det forværret seg. Vondt i rygg/nakke/hode/arm. Skal sykle 11 mil på søndag (ritt). Usikker om jeg bør starte... Sykla 6 mil i dag og ble værre... Men kan jo være bedre søndag... Høres ut som om du ikke bør sykle ritt på søndag, såfremt du ikke er villig til å gå med mye vondt i ganske lang tid fremover. Tror jeg. Forhåpentligvis får du svar av dr. Endsjø som jo i motsetning til meg ikke synser i vilden sky:-) 0 Siter
Dory Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Høres ut som om du ikke bør sykle ritt på søndag, såfremt du ikke er villig til å gå med mye vondt i ganske lang tid fremover. Tror jeg. Forhåpentligvis får du svar av dr. Endsjø som jo i motsetning til meg ikke synser i vilden sky:-) Setter stor pris på svar fra deg også jeg:) Synsing er bra det! Jeg bør nok egentlig ikke starte nei...Men det er så nedtur og ikke skal starte...Skal sykle ett enda lenge tirr senere i juni og usikker på det også.. Hmm, vanskelig dette. Har jo s lyst til å sykle, men samtidig vil jeg jo bli helt bra... Vet nok hva som er fornuftig da... Håper du har det bra frosken! 0 Siter
frosken Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Setter stor pris på svar fra deg også jeg:) Synsing er bra det! Jeg bør nok egentlig ikke starte nei...Men det er så nedtur og ikke skal starte...Skal sykle ett enda lenge tirr senere i juni og usikker på det også.. Hmm, vanskelig dette. Har jo s lyst til å sykle, men samtidig vil jeg jo bli helt bra... Vet nok hva som er fornuftig da... Håper du har det bra frosken! Jeg har det ok :-) Det kommer jo litt an på hva slags problemer du har i nakke/skulder/arm. Har du blitt undersøkt av lege? En del typer belastningsrelaterte plager kan være plagsomme enten man trener eller ikke. Jeg trener selv om jeg har vondt, men tenker at det å delta i ritt kanskje vil medføre at du presser deg litt vel mye? Synes som før at du er tøff som deltar i ritt! Jeg har begynt å sykle ute igjen, men er fartsredd så det går treeeeeeegt nedover. Til gjengjeld holder jeg bra fart oppover...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.