nick Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Men rakk å sminke seg før avisa kom: http://www.dagbladet.no/2009/06/07/nyheter/innenriks/batulykke/stavanger/6606495/ 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 *he he*Jeg kommenterte akkurat det med sminken da vi så henne på nyhetene i kveld...;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 De fleste ønsker vel å ta seg best mulig ut når de skal i avisen. :0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 *he he*Jeg kommenterte akkurat det med sminken da vi så henne på nyhetene i kveld...;-) Hehe akkurat det samme gjorde jeg! Hun så liksom så utrolig fresh ut med tanke på hva hun nettopp hadde gjennomgått :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hehe akkurat det samme gjorde jeg! Hun så liksom så utrolig fresh ut med tanke på hva hun nettopp hadde gjennomgått :-) Ja, og da hun i tillegg lå med hodet på puten hele tiden, ble det en ekstra kontrast å være såpass "stylet" ;-) hadde hun enda sittet oppreist i senga, så hadde jeg kanskje ikke reagert. Får inntrykk av at hun ikke engang hadde krefter til å løfte hodet, men sminke seg orket hun...;-) 0 Siter
Gjest Snart alenemor Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Ja, og da hun i tillegg lå med hodet på puten hele tiden, ble det en ekstra kontrast å være såpass "stylet" ;-) hadde hun enda sittet oppreist i senga, så hadde jeg kanskje ikke reagert. Får inntrykk av at hun ikke engang hadde krefter til å løfte hodet, men sminke seg orket hun...;-) Det er akkurat som å se en dårlig film. Når de våkner etter en nattssøvn er de nysminket og håret fikset :-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Det er akkurat som å se en dårlig film. Når de våkner etter en nattssøvn er de nysminket og håret fikset :-) *knegg* 0 Siter
illuminatum Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor er det galt? Jeg er mann, men ville nå i allefall gjort litt for å se bedre ut om jeg skulle blitt tatt bilde i avisen. 0 Siter
KaVa Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Vel, de tok vel ikke bildet rett etter hun ble dratt opp av vannet, heller da.... Dersom en riksdekkende avis skulle komme og avbilde meg, ville jeg nok også ha forsøkt å se så bra ut som jeg kunne. Søt jente, forresten! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Hehe, akkurat det tenkte jeg også på da jeg så bildet. Når det er sagt er det "ikke umulig" jeg selv hadde tatt en titt i speilet om jeg hørte journalist og fotograf var på vei, om formen ellers var ok. 0 Siter
Gjest navy Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Det er nå alt man skal "henge" seg opp i også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Det var sikkert noen som var snille og hjalp henne med sminkingen. Jeg vil tro hun føler seg ille nok, så det ikke behøver å synes utvendig i tillegg. 0 Siter
damedama Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Det hadde jammen jeg også sørget for å bli...! :0) 0 Siter
Elis31 Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Det kan være tatovert eyeliner og øyebrun, sånn at bare har litt mascara. Og brun kunne hun jo være fra før. Men jeg tenkte det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.