Elis31 Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Varsle polititet om at han er pedofil og har fått seg stebarn. Sorry dette skulle være til einstøingen 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 jeg vet lite om hva min far driver med. nå denne uka kommer visst nyeste kona(knapt myndig) og minstesønnen til norge. vet ikke hvem jeg evt skulle varslet om hva?? merker jeg mer eller mindre har "kuttet han ut" ifra mitt familie-begrep. min familie er nå min mor,stefar og deres barn. Hvis du vet at faren din er pedofil, og han nå har en ny kone og et nytt barn, så mener jeg at du bør melde fra til barnevernet. 0 Siter
Gjest einstøingen Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du vet at faren din er pedofil, og han nå har en ny kone og et nytt barn, så mener jeg at du bør melde fra til barnevernet. jo,men det vet de jo!! de gidder ikke gripe inn... og siden hans 3 siste barn er gutter ga de iallefall faen... tror nok du har litt for stor tro på når de reelt griper inn!! de visste da godt om overgrep,vold,utroskap mot mamma,etc.... De ga jo faen!! tviler på om barnevern bryr seg særlig,ikke gjort det så langt,selv etter bekymrings-meldinger:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.