Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg stakk innom legen min for et par uker siden, og fikk beskjed om at smertene i kneet kom av at en slimpose var betent. Man ser på kneet at et "henger en pose med væske" på yttersiden av kneskåla.

Beskjeden var: ikke gå så mye, spis Ibux v/smerter.

Nå er det 3. gang på 8 uker, at smertene øker på. Det er forferdelig vondt, smertene er verst om jeg går i nedoverbakke. Det er vondt å bøye (får ikke til å sette meg på huk). Det oppleves som et press inni kneet, men det ser ikke hovent ut. I hele tatt, kneet funker ikke :-(

Jeg frykter for å dette ikke gir seg. Hva kan jeg gjøre? Jeg sykler endel, men i dag ble smertene uutholdelige etter 15 km. Jeg klarte ikke å komme meg hjem for egen maskin - og jeg er ikke av den typen som gir meg så lett...

Nå i kveld har jeg snakka med en som driver toppidrett. Han mente at jeg burde dra til legen igjen, og få Voltaren(?), noe som er betennelsesdempende, jo før jo heller. Han sa videre at hvis dette fortsetter sånn, så kan det lett bli et stadig tilbakevendende problem.

Tips og råd taes i mot med stor takk, av fortvilede Lotte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330095-betent-slimpose-i-kneet-veldig-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Voltaren

Utrolig sløvt av legen din å ikke gi deg Voltaren!

Dette må du være forsiktig med, jeg valgte å gi litt faen da jeg fikk betennelse i alle slimposene i kneet, og jeg har nå kroniske smerter. Det er veldig vondt og hemmende.

Kom deg til legen og be om Voltaren. Vil h*n ikke, så kjøp i det minste Voltarol på apoteket og ta dobbelt av anbefalt dose.

Utrolig sløvt av legen din å ikke gi deg Voltaren!

Dette må du være forsiktig med, jeg valgte å gi litt faen da jeg fikk betennelse i alle slimposene i kneet, og jeg har nå kroniske smerter. Det er veldig vondt og hemmende.

Kom deg til legen og be om Voltaren. Vil h*n ikke, så kjøp i det minste Voltarol på apoteket og ta dobbelt av anbefalt dose.

Jeg har fått Diclofenac 50 mg nå, det er visstnok det samme som Voltaren. Skal ta 3 tabl. daglig i en uke.

*forbanna vonde kne*

Takk for tips :-)

Gjest Voltaren

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244666380' post='4164031]

Jeg har fått Diclofenac 50 mg nå, det er visstnok det samme som Voltaren. Skal ta 3 tabl. daglig i en uke.

*forbanna vonde kne*

Takk for tips :-)

Bra - samma hva det heter, bare det virker!

Krysser fingra for at dette går veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...