Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei ikke helt dropper vel.. Kan hender det blir pizza fra pizzabuzzen, eller pølse og lomper, emn det er vel middag det og? :) Noen ganger spiser vi ute, så da blir det selvdagt ikke noe middag hjemme.. Vi har alltid noe varmmat. Hvis vi skal ut å handle ol. kan det hende det blir "middag" på MC Donalds, selv om det burde vært forbudt! :) Blir ikke mett, bare oppblåst og kvalm.. Men det skjer kanskje 3 ganger i året.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• ....AV

6

• morsan

5

• BMS!

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sjelden. Har vi det kjempetravelt lager jeg havregrøt. Superraskt, supergodt og supersunt :D

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei - det er iallefall så sjelden at jeg husker ikke sist det skjedde.

Men vi kan ha svært så lettvinte middager da. Og lettvinte middager har vi iallefall to dager i uka, hvor minstemann skal være på aktivitet i 17-tida.

Skrevet

Nei, det har kanskje hent, men jeg kan ikke huske det.

Men kvaliteten på middagen kan nok være så som så noen ganger.

Skrevet

''Jeg har ingen problemer med at andre har ostesmørbrød til middag:-)''

Hehe, fint!

Forøvrig kan jeg vel egentlig ikke huske at vi noensinne har hatt det til middag, jeg bare syntes det var likeverdig eller bedre enn f.eks. posesuppe.

Denne uken består vår meny av:

Mandag: Fabrikklagde fiskekaker, makaroni og gulrøtter

Tirsdag: Fjordland risengrynsgrøt og rømmegrøt, litt spekemat.

Onsdag: Diverse pølser på grillen + salat

Torsdag: Husker ikke....

Fredag: Ovnsstekt kylling og pommes frites.

Typisk en travel uke....

Skrevet

Som sagt så dropper jeg middag på mandager. Da jobber jeg til 19.

Gubben og ungene tar som regel noe lettvint (for han kan virkelig ikke lage mat...) som Joikakaker, grandis, lapskaus fra boks el.l.

Gjest Elextra
Skrevet

Typisk en travel uke....

Også travel - og tar det litt som det kommer.

I dag blir det antakelig grillede marinerte kyllingfileter og salat :)

Skrevet

Vi er jo to voksne i familien. De dagene jeg må være lenge på jobb, drar mannen tidlig hjem og lager middag.

Sånn er det når man stort sett har vært alene i 10 år. Klarer liksom ikke få inn at det også finnes mannfolk som henter/bringer og lager middag i en vanlig hverdag :-)

også en mor
Skrevet

Typisk en travel uke....

Jeg er så imponert over folk som har ukemenyer. :)

Selv vet jeg knapt hva jeg skal fra dag til dag...

Skrevet

Man kan jo kalle hva man vil for middag da :-)

Neida, med middag mener jeg varm mat rett og slett. Men føler selv at det bør være grønnsaker til middag.

''Men føler selv at det bør være grønnsaker til middag.''

*Ser for meg waxo servere kokt broccoli til pannekaker* ;-)

Skrevet

Det var jeg også tideligere, nå "angrer" nesten at jeg ble en av di "flinke", for jeg blir superstressa nå f.eks. når jeg ikke har laget for denne uka her, og har det hengende over meg at middager ikke er under kontroll.

Men det anbefales på det sterkeste. Du sparer utrolig mye tid :-)

candyqueen_83
Skrevet

Nei ikke helt dropper vel.. Kan hender det blir pizza fra pizzabuzzen, eller pølse og lomper, emn det er vel middag det og? :) Noen ganger spiser vi ute, så da blir det selvdagt ikke noe middag hjemme.. Vi har alltid noe varmmat. Hvis vi skal ut å handle ol. kan det hende det blir "middag" på MC Donalds, selv om det burde vært forbudt! :) Blir ikke mett, bare oppblåst og kvalm.. Men det skjer kanskje 3 ganger i året.

''Kan hender det blir pizza fra pizzabuzzen''

Det er sinnsykt godt :o)

også en mor
Skrevet

Det var jeg også tideligere, nå "angrer" nesten at jeg ble en av di "flinke", for jeg blir superstressa nå f.eks. når jeg ikke har laget for denne uka her, og har det hengende over meg at middager ikke er under kontroll.

Men det anbefales på det sterkeste. Du sparer utrolig mye tid :-)

Handler du inn alt på engang også? :)

Vurderer sterkt å bli flink. Én og annen uke ihvertfall ;)

Skrevet

Det er ingenting å være imponert over. For oss er det mer en nødvendighet, jeg føler at det sliter veldig å måtte ta stilling til dagens middag hver dag og måtte innom butikken mellom alle andre gjøremål i hverdagen.

Skrevet

Handler du inn alt på engang også? :)

Vurderer sterkt å bli flink. Én og annen uke ihvertfall ;)

Beklager sent svar :-D

Tja, jeg handler inn mye av det på en gang om ikke annet, avhengig av hva vi skal ha.

Fisk f.eks. handler jeg samme dagen, men resten til det, har jeg stort sett klart på forhånd. Men denne uken har det gått helt i stå, men det er godt når man har planen, men utrolig stressende når man ikke har den, og det var jo selvsagt like hektisk før, men nå vet jeg forskjellen så mye bedre.

Dessuten, så blir det litt mer usunt og halvfabrikata når det ikke er planlagt. Vi er mye sunnere når vi har ukeplan, i alle fall stort sett ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...