Gå til innhold

Kostymeparty.. igjen :-)

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Nr tre fra toppen var råstilig. Definitivt den mest sexy hittil. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, lurer på om jeg skal gå til innkjøp :-)

Jeg ville ikke gå med bar mage hele kvelden så derfor var alle de type kostumene utelukket.. men sexy er de :-)

Jeg har bestilt fra 3wishes før ja men da var det one size så jeg vet desverre ikke hvordan det er med s, m og l størrelser.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

38

• morsan

7

• AneM1365380603

4

• damedama

4

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Knall antrekk! :) Skulle gjerne gått med noe sånt om jeg hadde kropp til det *fniiis*

Takk hyggelig at du synes antrekket var fint! :-)

Jeg har også gått til innkjøp av cowgirl-antrekk nr 1 i hovedinnlegget i tilfelle saloon kostymet ikke blir fint :) Har heldigvis retur-muligheter på sistnevnte :-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg likte denne best: http://www.mydivascloset.com/wiweshgicofo.html

Men, hva må man gjøre for å bli invitert på sånt a??

Den er bestilt :-) Og hvis du ser under her har jeg også kjøpt et annet alternativ, så nå gjenstår det å se om jeg ender opp som cowgirl eller saloon girl :-)

Hvordan bli invitert på sånt? Arrangere temafest selv da vel og inviter i vei :-) :-)

AneM1365380603
Skrevet

Den er bestilt :-) Og hvis du ser under her har jeg også kjøpt et annet alternativ, så nå gjenstår det å se om jeg ender opp som cowgirl eller saloon girl :-)

Hvordan bli invitert på sånt? Arrangere temafest selv da vel og inviter i vei :-) :-)

Neste gang jeg er 25 år skal jeg også være med på slike partyer ;)

Det eneste jeg en gang var med på var bad taste-party, og jeg må virkelig si at jeg følte meg lite fin.

Persille1365381127
Skrevet

Jaja, men det er alltid jeg som arrangerer da... Hm...

Med unntak av maskeradeballet på Grand, da er jeg bare gjest :)

Mary Poppins
Skrevet

Neste gang jeg er 25 år skal jeg også være med på slike partyer ;)

Det eneste jeg en gang var med på var bad taste-party, og jeg må virkelig si at jeg følte meg lite fin.

Hehe bad-taste party er ikke noe særlig. Jeg har vært på hollywood party, erotisk aften, pirat party, hawain party. toga party, 80 talls party osv..:-) Jeg elsker å kle meg ut så for meg er temaparty stor stas :-)

AneM1365380603
Skrevet

Hehe bad-taste party er ikke noe særlig. Jeg har vært på hollywood party, erotisk aften, pirat party, hawain party. toga party, 80 talls party osv..:-) Jeg elsker å kle meg ut så for meg er temaparty stor stas :-)

Høres langt kjekkere ut enn bad taste :o)

Skrevet

Ja vet du., jeg synes også egentlig de er litt kjedelige.. men har lett hele nettet rundt etter noen mere sexy men har ikke funnet noen :-/

Men alle vet hva en saloon girl er? Det virker ikke teit å komme med en sånn kostyme? :)

Litt sent svar, men jeg ville ikke sett på det som teit. :-)

Skal man først ta den ut og spille på sex, ville jeg gjort det ordentlig. :-) Kostymeparty er gøy og alle vet jo at det bare er kostymer. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...