Gå til innhold

Ferdig med 1. studieår :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er siste eksamen bestått, og jeg er ferdig med 1. studieår. Helt utrolig...

Alle eksamener er bestått på første forsøk.

Jeg har lært utrolig mye.

Praksisveileder kunne ikke få fullrost meg.

Gjett om jeg gleder meg til neste år :D:D:D

mariaflyfly
Skrevet

Gratulerer! :) Jeg har to dager og en muntlig eksamen igjen av mitt første skoleår. ;)

Skrevet

Gratulerer :-))

Takk - det er mer enn deilig å være meg i dag :D

Skrevet

Gratulerer! :) Jeg har to dager og en muntlig eksamen igjen av mitt første skoleår. ;)

Masse lykke til!!!!!

Skrevet

Så flott - gratulerer! :)

Tusen takk :D

mariaflyfly
Skrevet

Masse lykke til!!!!!

Takk :) Nyt ferien din :)

Skrevet

Så gøy å lese! Gratulerer med vel overstått jubalong! :)

Hvor mange år skal du ha totalt da? Himla gøy med ros! :)

Skrevet

Gratulerer! :) Så flink du er.. Hva er det du studerer? Har ikke fått med meg det jeg.. (sløv? eller har du kanskje ikke nevnt det her?) Hvor mange år har du igjen da? Nå kan du nyte sommeren..

Skrevet

Takk :) Nyt ferien din :)

I will!!!

Skrevet

Så gøy!

Du har vært kjempeflink!

Takk, er veldig fornøyd :D

Skrevet

Gratulerer og riktig god ferie!

Tusen takk :)

Skrevet

Så gøy å lese! Gratulerer med vel overstått jubalong! :)

Hvor mange år skal du ha totalt da? Himla gøy med ros! :)

Sykepleien er 3 år, så skal jeg jobbe minst 1 år før jeg forhåpentligvis kommer inn på jordmorskole...

Mulig jordmorskolen må vente litt - må få mannen hjem først...

Så jeg får lov til å være student leeeenge :D

Skrevet

Gratulerer! :) Så flink du er.. Hva er det du studerer? Har ikke fått med meg det jeg.. (sløv? eller har du kanskje ikke nevnt det her?) Hvor mange år har du igjen da? Nå kan du nyte sommeren..

Jeg studerer sykepleie. Målet er å bli jordmor. Det blir et langt lerret å bleke, men jeg stortrives som student :D

Ferien skal absolutt nytes. Litt jobbing først, og så ut på tur hvor jeg garantert ikke skal bli sur ;)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer :))

Sikkert hærlig å være student når man er skikkelig voksen! Kunne godt tenkt meg å prøve igjen jeg også, men da måtte jeg, under studiene, fått samme lønna som jeg har nå ;)

Skrevet

Gratulerer :))

Sikkert hærlig å være student når man er skikkelig voksen! Kunne godt tenkt meg å prøve igjen jeg også, men da måtte jeg, under studiene, fått samme lønna som jeg har nå ;)

He, he - man blir definitivt ikke rik som student!!! Utrolig at man forventer at studentene skal klare seg på 6000,- i mnd. (Joda, man får mer i august og januar, men det går nå gjerne med en god del til bøker.)

Men bortsett fra studielånet som er skrinnt, så er studentlivet utrolig godt.

Samtidig kjentes det herlig å kjenne på at jeg ikke behøver å lese noe (eller ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke leser ;)).

Det skal bli godt med skolefri nå, men jeg gleder meg allerede til skolestart til høsten :D

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Gratulerer! Jeg vet hvordan du har det, har akkurat fullført studiet mitt selv. Det har gått utrolig fort! Lykke til med de neste årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...