Gå til innhold

Hemoroider...?

Anbefalte innlegg

Gjest utrivelige saker
Skrevet

Blødde litt fra "nummer to" i helga, og det svir. Har kjøpt Sheriproct eller hva det nå heter på apoteket, men det hjelper ikke. Kjenner en ganske stor klump (som fungertuppen, omtrent?) ved siden av åpningen. Den kan skyves inn, men det gjør vondt.

MÅ jeg undersøkes av lege (som det står på div nettsteder med medisink informasjon) eller kan jeg bare fortsette en tid framover med "selvbehandling"? Hva kan legen evt gjøre, sånn i første omgang?

Pokker, vi skal snart på ferie, det blir vanskelig å evt få komme til lege før uti august, da.

Skrevet

De få gangene jeg har hatt dette, så har det gått over av seg selv. Aldri brydd meg med å gå til lege.

Gjest greit å bli kvitt de!
Skrevet

er de så store kan legen enten operere de vekk,men i første omgang bruker de ofte sette strikk rundt,sånn at de faller av av seg selv.eller de kan skrive ut sterkere salve e.l.

varierer vel hva folk foretrekker.

hadde hørt mye negativt om strikk,men ble kvitt mine uten smerte på den måten(de var igrunn små,viste det seg). det verste er,som du er innpå,å vise frem og bli tatt i rumpa,men for min del var det verdt det:)

Skrevet

Etter det jeg har hørt (heldigvis aldri prøvd selv) tar det en stund før Sheriproct virker. Vær tålmodig :)

Bruk både utvendig og innvendig.

Skrevet

Har du kjøpt stikkpiller ?

virker mye bedre enn salve.Viktig med godt renhold etter toalettbesøk,vask med rent vann,deretter en stikkpille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...