Gå til innhold

hva slags strømper til brune sko!

Anbefalte innlegg

Gjest pinlig korrekt!
Skrevet

Har kjøpt meg et par fine hverdagssko i brunt skinn. De er såpass utringet foran at endel av strømpene syns. Er jo opplært til at man alltid skal bruke sorte strømper, men det blir jo helt feil til brune sko. Hvite blir liksom like feil, syns jeg. Hvilke stømpefarge bruker dere til brune sko? Kan ikke gå med tynne strømper eller uten strømper for da får jeg gnagsår.

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

''Er jo opplært til at man alltid skal bruke sorte strømper''

Hehe, hvor har du lært det? Det er jeg helt uenig i, i hvertfall.

Når det gjelder sokker er det jo litt en motesak, de siste 10 årene har det vært ganske vanlig med sorte sokker til alt, for 10-20 år siden gjalt bare hvite.

Kommer litt an på skoene, men jeg synes antakelig du bør ha beige/lysebrune sokker i brune sko.

Skrevet

Hvis de er litt sånn penskoaktige (du sa de hadde lav skjæring foran) hadde jeg helt klart brukt tynne hudfargede/solbrune strømper. Får du gnagsår supplerer du med compeed :o)

Skrevet

Hvor i all verden har du lært at man alltid skal ha svarte strømper?? Hehe, merkelig...

Men til brune sko kan du ha beige eller brune strømper...men jeg ville helst ha valgt tynne strømper, og heller brukt gnagsårplaster.

Annonse

Skrevet

Jeg har aldri hørt at man bare skal bruke sorte strømper.

Jeg synes mest mulig likt hudfarge er penest på strømper. Men jeg har nesten ingen sorte klær eller sko.

Jeg merket meg en gang at Trinny og Susannah sa: Never wear black with colors, og jeg er helt enig. Sort går faktisk ikke til alt!

Skrevet

Hvis du vil slippe unna hele strømpespørsmålet, kan du bruke halvsokker i stedet :-)

Skrevet

Hvor i all verden har du lært at man alltid skal ha svarte strømper?? Hehe, merkelig...

Men til brune sko kan du ha beige eller brune strømper...men jeg ville helst ha valgt tynne strømper, og heller brukt gnagsårplaster.

''Hvor i all verden har du lært at man alltid skal ha svarte strømper?? Hehe, merkelig...''

Sikkert av en mann! :-) Der gjelder jo andre "regler".

serendipity
Skrevet

Om det er litt penere pumps aktig kan det være kult med feks. knall rosa litt tykkere nylon strømper osv. MEN da må jo det stå i stil til resten av klærne dine. Ellers er det jo ikke pent med bomullsokker som syntes over litt penere sko. Bør da være halvsokker, eller nylonstrømper. (får du gnagsår av nylonstrømper??)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...