Gjest pinlig korrekt! Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Har kjøpt meg et par fine hverdagssko i brunt skinn. De er såpass utringet foran at endel av strømpene syns. Er jo opplært til at man alltid skal bruke sorte strømper, men det blir jo helt feil til brune sko. Hvite blir liksom like feil, syns jeg. Hvilke stømpefarge bruker dere til brune sko? Kan ikke gå med tynne strømper eller uten strømper for da får jeg gnagsår. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 ''Er jo opplært til at man alltid skal bruke sorte strømper'' Hehe, hvor har du lært det? Det er jeg helt uenig i, i hvertfall. Når det gjelder sokker er det jo litt en motesak, de siste 10 årene har det vært ganske vanlig med sorte sokker til alt, for 10-20 år siden gjalt bare hvite. Kommer litt an på skoene, men jeg synes antakelig du bør ha beige/lysebrune sokker i brune sko. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Hvis de er litt sånn penskoaktige (du sa de hadde lav skjæring foran) hadde jeg helt klart brukt tynne hudfargede/solbrune strømper. Får du gnagsår supplerer du med compeed ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Hvor i all verden har du lært at man alltid skal ha svarte strømper?? Hehe, merkelig... Men til brune sko kan du ha beige eller brune strømper...men jeg ville helst ha valgt tynne strømper, og heller brukt gnagsårplaster. 0 Siter
pusi Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har aldri hørt at man bare skal bruke sorte strømper. Jeg synes mest mulig likt hudfarge er penest på strømper. Men jeg har nesten ingen sorte klær eller sko. Jeg merket meg en gang at Trinny og Susannah sa: Never wear black with colors, og jeg er helt enig. Sort går faktisk ikke til alt! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hvis du vil slippe unna hele strømpespørsmålet, kan du bruke halvsokker i stedet :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hvor i all verden har du lært at man alltid skal ha svarte strømper?? Hehe, merkelig... Men til brune sko kan du ha beige eller brune strømper...men jeg ville helst ha valgt tynne strømper, og heller brukt gnagsårplaster. ''Hvor i all verden har du lært at man alltid skal ha svarte strømper?? Hehe, merkelig...'' Sikkert av en mann! :-) Der gjelder jo andre "regler". 0 Siter
serendipity Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Om det er litt penere pumps aktig kan det være kult med feks. knall rosa litt tykkere nylon strømper osv. MEN da må jo det stå i stil til resten av klærne dine. Ellers er det jo ikke pent med bomullsokker som syntes over litt penere sko. Bør da være halvsokker, eller nylonstrømper. (får du gnagsår av nylonstrømper??) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.