Gå til innhold

Bruker du sminke på stranden?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Du bruker solpudder hvis du ikke er brun allerede. Men blir du brun i ansiktet gjennom solpudderet da? Bare lurer, ettersom jeg ikke vet :)

Ja, man blir det :o)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• cathlin

6

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Jepp! Jeg synes de aller fleste er penere med litt sminke og jeg for min del slutter ikke å ville se pen ut bare fordi jeg er på stranden :-)

Det er ikke snakk om mye sminke altså, men litt vannfast mascara og mineralpudder (med solfaktor istedet for å kline på solkrem i ansiktet) pleier jeg å bruke. Og litt lys rouge i kinnene også :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jepp! Jeg synes de aller fleste er penere med litt sminke og jeg for min del slutter ikke å ville se pen ut bare fordi jeg er på stranden :-)

Det er ikke snakk om mye sminke altså, men litt vannfast mascara og mineralpudder (med solfaktor istedet for å kline på solkrem i ansiktet) pleier jeg å bruke. Og litt lys rouge i kinnene også :-)

Vi er visst i undertall her:O)

Skrevet

Jeg har ligget på strandmadrass hele tiden jeg. Kjøpte ny på bensinstasjon senest i fjor :)

Jeg må få meg en sånn:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244649343' post='4163802]

Lygarstaur! Du ser ikke sånn ut. Du er pen, nemlig. :-)

Takk for komplimenten:-) :-)

Mary Poppins
Skrevet

Så ser vi sikkert mye bedre ut på stranden og da hehe ;)

*dukker for andre dolere"

Skrevet

Mitt spørsmål blir da om dette mindretallet også hundesvømmer og strekker hals for ikke å få vann i anskikt og hår? ;-)

Skrevet

Takk for komplimenten:-) :-)

Sannheten skal frem! :-)

candyqueen_83
Skrevet

Mitt spørsmål blir da om dette mindretallet også hundesvømmer og strekker hals for ikke å få vann i anskikt og hår? ;-)

Jeg strekker ikke hals for å unngå å få vann i håret, men jeg liker ikke å ha hodet under vannet uansett om jeg har sminke eller ikke. Men jeg kan godt svømme vanlig å få våte hårtupper :o)

Skrevet

Så ser vi sikkert mye bedre ut på stranden og da hehe ;)

*dukker for andre dolere"

Sikkert, men jeg ser ihvertfall lurere ut _i vannet_;-)

Gjest togli
Skrevet

Men pudderet forsvinner vel når du dukker under vann??

Bading uten å kunne svømme under vann er bortkasta ;)

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg bruker sminke der også. Jeg bruker alltid sminke, faktisk. Ingen har noen gang sett meg uten;) På stranda nøyer jeg meg med litt mascara da.

Ikke engang kjæresten(e) din(e)?? *måpe*

Mary Poppins
Skrevet

Sikkert, men jeg ser ihvertfall lurere ut _i vannet_;-)

Hehe jeg både svømmer og dukker under vann.. såh.. :)

Mary Poppins
Skrevet

Men pudderet forsvinner vel når du dukker under vann??

Bading uten å kunne svømme under vann er bortkasta ;)

Jeg dukker under vann, synes ikke det forsvinner nei :-)

Skrevet

Ikke engang kjæresten(e) din(e)?? *måpe*

Jeg hørte om en venninnes venninne som snek seg ut av senga grytidlig for å sminke seg før kjæresten våkna.

Dette var i den mørke middelalderen 8dvs 80-tallet), så om dama har skjerpet seg siden dess, vites ikke.

også en mor
Skrevet

Jeg hørte om en venninnes venninne som snek seg ut av senga grytidlig for å sminke seg før kjæresten våkna.

Dette var i den mørke middelalderen 8dvs 80-tallet), så om dama har skjerpet seg siden dess, vites ikke.

I min ungdom gikk jeg på folkehøyskole. Idrett og friluftsliv... Vi hadde ei skikkelig jåledokke i klassen. Selv når vi var på overnatting på fjellet med hester, telt, sure sokker og det som verre er, stod hun opp en hel time før oss andre så hun kunne få ansiktet på plass. *mimrer og smiler*

Én gang traff jeg henne midt på natten på vei til toalettet (som lå litt bort i gangen). Det var en skrekkelig opplevelse! Trodde et splittsekund at jeg hadde truffet på et vaskeekte spøkelse.

Skrevet

I min ungdom gikk jeg på folkehøyskole. Idrett og friluftsliv... Vi hadde ei skikkelig jåledokke i klassen. Selv når vi var på overnatting på fjellet med hester, telt, sure sokker og det som verre er, stod hun opp en hel time før oss andre så hun kunne få ansiktet på plass. *mimrer og smiler*

Én gang traff jeg henne midt på natten på vei til toalettet (som lå litt bort i gangen). Det var en skrekkelig opplevelse! Trodde et splittsekund at jeg hadde truffet på et vaskeekte spøkelse.

*he he* Da hadde hun tydeligvis en god grunn for alltid å påføre seg "krigsmaling" ;-)

også en mor
Skrevet

*he he* Da hadde hun tydeligvis en god grunn for alltid å påføre seg "krigsmaling" ;-)

Hun var egentlig en vakker jente, men så oversminket til vanlig at jeg nesten ikke kjente henne igjen i nattens mulm og mørke. Lurer på hva det ble av hene ... og hvordan hennes sminkebudsjett ser ut i dag.... *mimrer videre*

Skrevet

Shiiiit!

Sjokkreaksjon på netthinnen. Nå kommer jeg til å se kjukke damer alle veier en stund. Akkurat som sånne flekker man får i synsfeltet etter å ha sett på solen du vet.

:-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...