Gå til innhold

Bruker du sminke på stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var egentlig en vakker jente, men så oversminket til vanlig at jeg nesten ikke kjente henne igjen i nattens mulm og mørke. Lurer på hva det ble av hene ... og hvordan hennes sminkebudsjett ser ut i dag.... *mimrer videre*

Ja, det er litt trist med dem som av en eller annen grunn innbiller seg at det kun er MYE sminke som gjelder, og som tror at de ser stygge ut hvis de bare har på litt.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• cathlin

6

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jeg hørte om en venninnes venninne som snek seg ut av senga grytidlig for å sminke seg før kjæresten våkna.

Dette var i den mørke middelalderen 8dvs 80-tallet), så om dama har skjerpet seg siden dess, vites ikke.

Det tok veldig lang tid, over et år, før kjæresten fikk se meg uten mascara. Og ingen andre enn han og søsteren min får se :o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg dukker under vann, synes ikke det forsvinner nei :-)

Jøss!

Men får du farge i ansiktet når du soler deg med mineralpudder da?

Gjest togli
Skrevet

Jeg hørte om en venninnes venninne som snek seg ut av senga grytidlig for å sminke seg før kjæresten våkna.

Dette var i den mørke middelalderen 8dvs 80-tallet), så om dama har skjerpet seg siden dess, vites ikke.

Huff, tenk så stressende!!

tzatziki1365380058
Skrevet

Bruker veldig lite sminke om sommeren- så snart jeg har fått litt farge av sola, synes jeg egentlig at jeg er pen nok :)

Mary Poppins
Skrevet

Jøss!

Men får du farge i ansiktet når du soler deg med mineralpudder da?

Jada får til og med det også :) Jeg blir ganske lett brun, men jeg ville nok fått enda mer farge uten pudderet (samme gjelder jo om man bruker solkrem)

Gjest dodlido
Skrevet

Jeg må få meg en sånn:-)

Ja skaff deg en slik, praktisk sak. Jeg har min bak i bilen hele våren, sommeren og høsten og kan slenge meg hvor som helst når som helst :)

Skrevet

Bruker veldig lite sminke om sommeren- så snart jeg har fått litt farge av sola, synes jeg egentlig at jeg er pen nok :)

Det var en hyggelig måte å se det på:-)

Gjest mimi le clown
Skrevet

Ikke engang kjæresten(e) din(e)?? *måpe*

Det var ment å være en spøk;)

Skrevet

...men som du ser av tråden forøvrig så er spøken din virkelighet for enkelte...;-/

Gjest mimi le clown
Skrevet

...men som du ser av tråden forøvrig så er spøken din virkelighet for enkelte...;-/

Jeg rekker dessverre ikke å lese hele tråden nå. Nå er endelig alle i seng, og jeg kan smette inn på badet og fjerne sminken og få en kjapp og effektiv skjønnhetssøvn i noen timer før jeg må smette opp å få den på plass igjen før noen våkner.

;)

Gjest togli
Skrevet

Jada får til og med det også :) Jeg blir ganske lett brun, men jeg ville nok fått enda mer farge uten pudderet (samme gjelder jo om man bruker solkrem)

Jeg blir også raskt brun og så lenge pudderet fungerer som beskyttelse, så kan man jo nesten like godt bruke dette istedetfor solkrem ;)

Gjest togli
Skrevet

*puster lettet ut* ;)

Skrevet

Jeg liker å ha på meg litt sminke - uansett setting. Føler meg mere vel da.

Soling og "vanlig" bading er ingen hindring for å bruke litt sminke.

Jeg pleier ikke å dukke under vann når jeg bader. Bruker linser, og må uansett være litt forsiktig med vann i og rundt øynene.

Unntakene er når jeg dykker eller snorkler. Da er det ikke så lett å holde vannet unna ansiktet, og evt sminke forsvinner nok på en naturlig måte..

Skrevet

Jeg liker å ha på meg litt sminke - uansett setting. Føler meg mere vel da.

Soling og "vanlig" bading er ingen hindring for å bruke litt sminke.

Jeg pleier ikke å dukke under vann når jeg bader. Bruker linser, og må uansett være litt forsiktig med vann i og rundt øynene.

Unntakene er når jeg dykker eller snorkler. Da er det ikke så lett å holde vannet unna ansiktet, og evt sminke forsvinner nok på en naturlig måte..

''Jeg pleier ikke å dukke under vann når jeg bader. Bruker linser, og må uansett være litt forsiktig med vann i og rundt øynene. ''

Jeg har også linser, men dukker under likevel. Men holder øynene lukket, da, he he, hvis ikke ville jeg nok hatt problemer med å komme meg på land igjen uten å tråkke på steiner osv som jeg ikke lenger ser fordi linsene hadde flytt bort med strømmen;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...