Gjest klør seg i hodet Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hvordan klarer man å lage en sirkel,delt inn i "kakestykker" der man kan skrive noe i hvert stykke? Trenger jeg et spesielt program? 0 Siter
KaVa Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Går helt fint med word! Velg "Sett inn" og "diagram" (siste versjon av word, i alle fall) - så popper et regneark (excel) hvor du plotter tallene etc. 0 Siter
Gjest klør seg i hodet Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Regnearkprogram. Ja,det har jeg. Når jeg trykker på et diagram kommer det kun opp en merket firkant....... Hvordan får jeg inn tekst? Uff,jeg er håpløs. 0 Siter
KaVa Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Ja,det har jeg. Når jeg trykker på et diagram kommer det kun opp en merket firkant....... Hvordan får jeg inn tekst? Uff,jeg er håpløs. Har du laget diagramet selv, eller er det hentet f.eks fra et annet dokument? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Ja,det har jeg. Når jeg trykker på et diagram kommer det kun opp en merket firkant....... Hvordan får jeg inn tekst? Uff,jeg er håpløs. Det er litt lenge siden jeg tok kurs i Excel regneprogram. Men det heter grafisk presentasjon, og sektordiagram. Bruk diagramveiviseren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.