Gå til innhold

Noen som er god i matte?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Svaret kom siden, men var feil. ;)

Ok, så kom med det da:-)

Gjest du hellige alpakka
Skrevet

?

Du la jo nettopp 168-timers uke til grunn for beregningen. 8 åpne timer tilsvarer 13,44 % av 168 timer. Eller skulle du ha med sesongvariasjoner også? :-)

Legger meg flat!

Vurderer å trekke meg som sensor. :(

Gjest du hellige alpakka
Skrevet

Ok, så kom med det da:-)

Må med sorg meddele at jeg trekker meg som sensor, siden jeg har helt åpenbare brist i mine regneferdigheter!

Svaret ditt var riktig og du får en klar 6'er!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Må med sorg meddele at jeg trekker meg som sensor, siden jeg har helt åpenbare brist i mine regneferdigheter!

Svaret ditt var riktig og du får en klar 6'er!

Ha ha, jeg har aldri vært noe god i matte, men akkurat dette er barnelærdom altså ;o)

Gjest du hellige alpakka
Skrevet

?

Du la jo nettopp 168-timers uke til grunn for beregningen. 8 åpne timer tilsvarer 13,44 % av 168 timer. Eller skulle du ha med sesongvariasjoner også? :-)

Rett skal være rett: Før jeg trekker meg får du en ren 6'er! :)

Skrevet

Rett skal være rett: Før jeg trekker meg får du en ren 6'er! :)

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...