Gjest pusekattungen Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Er det noen som vet om man kan ta ut penger i bank med MasterCard? Jeg har mistet Visa-kortet mitt, og mens jeg venter på et nytt i posten tenkte jeg å bruke MasterCardet mitt. Men oppdaget at det var gått ut på dato. Jeg tror det går an å ta ut penger i bank med MasterCard, men kan man det når det er utgått på dato? Jeg logget inn på min side og der er alt vanlig. Hilsen en som trenger litt penger mens jeg venter... 0 Siter
calendula Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Du kan ikke ta ut penger noen steder med et kort som har gått ut på dato! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det går an å ta ut kontanter med master card. Om det går (fordi det er utgått) må du nesten bare teste. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hvorfor går du ikke i banken og tar ut penger fra din vanlige konto på den gammeldagse måten? Du har vel pass eller annen legitimasjon? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hvorfor går du ikke i banken og tar ut penger fra din vanlige konto på den gammeldagse måten? Du har vel pass eller annen legitimasjon? Det finnes knapt banker hvor man får tatt ut penger over disken lenger. ( 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hvis kortet er utgått får du selvsagt ikke tatt ut penger. Med gyldig MasterCard og kode går det bra. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det finnes knapt banker hvor man får tatt ut penger over disken lenger. ( Det gjør jeg da rett som det er. I begge mine banker. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Jeg trodde man automatisk fikk tilsendt nytt kort når det gamle gikk ut. det skjer iallfall både med visakortet og mastercardkortet mitt... Men så frem at du ikke har en bank som kun er nettbasert så skal det være mulig å gå i banken og få ut penger over disk så fremt du kan legitimere deg enten det er den ene eller andre typen konto..... men det utgåtte kortet er ikke brukbart til noe annet enn å opplyse om bankkontonummeret.. 0 Siter
Mrs D Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det finnes knapt banker hvor man får tatt ut penger over disken lenger. ( Det er fullt mulig i min bank i alle fall, har aldri opplevd det som noe problem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det er fullt mulig i min bank i alle fall, har aldri opplevd det som noe problem. Verken Fokus bank eller Selbu Sparebank har det tilbudet lenger i alle fall. 0 Siter
Platina Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Verken Fokus bank eller Selbu Sparebank har det tilbudet lenger i alle fall. Det varierer fra filial til filial. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det kan du selvfølgelig ikke.. hva ellers er vitsen med utløpsdato 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det varierer fra filial til filial. Ok, jeg har opplevd det to ganger, en gang da jeg skulle avslutten en konto og med nød og neppe fikk ut de kronene som sto igjen på den (!) og en gang da jeg hadde fått en gavesjekk... 0 Siter
Platina Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Ok, jeg har opplevd det to ganger, en gang da jeg skulle avslutten en konto og med nød og neppe fikk ut de kronene som sto igjen på den (!) og en gang da jeg hadde fått en gavesjekk... Ja, det det ikke er kasse har man jo ikke penger og da er det vanskelig å utbetale cash. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Ja, det det ikke er kasse har man jo ikke penger og da er det vanskelig å utbetale cash. Men man forventer jo å få tatt ut penger når man går inn i en bank da... ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Verken Fokus bank eller Selbu Sparebank har det tilbudet lenger i alle fall. Tror du ikke de gjør unntak mens hun venter på nytt visakort da? Min mann fikk tatt ut penger i sparebank1 da banken hadde datakrøll sånn at minibanker ikke virket. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Tror du ikke de gjør unntak mens hun venter på nytt visakort da? Min mann fikk tatt ut penger i sparebank1 da banken hadde datakrøll sånn at minibanker ikke virket. De kan jo ikke gjøre unntak dersom de ikke har noen kasse å ta ut penger fra. ) Men om de har det så tar hun jo bare med seg en vanlig id (førerkort f.eks.) og får tatt ut penger over disken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.