Gjest sliter med teorien Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Sitter her med noen spørsmål jeg ikke er helt sikker på. altså: hvilket gir er det sterkeste? hvilket gir er det svakeste? Hvilket gir vil du bruke i bratt oppoverbakke? og hvorfor hvilket gir vil du bruke i lang bratt nedoverbakke og hvorfor? Hvilket gir vil du foretrekke å bruke på glatt føre? høyt eller lavt gir? hvorfor? veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg 0 Siter
Gjest Elsker bil Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 hvilket gir er det sterkeste? Dess lavere gear, dess sterkere hvilket gir er det svakeste Revers av første svar Hvilket gir vil du bruke i bratt oppoverbakke? og hvorfor 1 og kanskje andre, kommer ann på hvor bratt bakke. Forde bilen trenger mer krefter for tyngre jobb hvilket gir vil du bruke i lang bratt nedoverbakke og hvorfor? 1 eller 2, evnt.3, kommer ann på hvor bratt bakke. Forde dess lavere gear dess mer bremser gearene. Hvilket gir vil du foretrekke å bruke på glatt føre? høyt eller lavt gir? Kommer ann på hvor fort jeg skal kjøre fremover Vi bruker de samme gearene på glatt føre som ved tørt føre. Det eneste er at vi antagelig kjører penere på glatt føre og derfor også kan risikere å bruke lavere gear. Vi skal kjøre etter føre (også på vannføre ol) og bruker gearene etter forholdene/ hurtighet-krefter hvorfor? Se over 0 Siter
Gjest sliter med teorien Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 hvilket gir er det sterkeste? Dess lavere gear, dess sterkere hvilket gir er det svakeste Revers av første svar Hvilket gir vil du bruke i bratt oppoverbakke? og hvorfor 1 og kanskje andre, kommer ann på hvor bratt bakke. Forde bilen trenger mer krefter for tyngre jobb hvilket gir vil du bruke i lang bratt nedoverbakke og hvorfor? 1 eller 2, evnt.3, kommer ann på hvor bratt bakke. Forde dess lavere gear dess mer bremser gearene. Hvilket gir vil du foretrekke å bruke på glatt føre? høyt eller lavt gir? Kommer ann på hvor fort jeg skal kjøre fremover Vi bruker de samme gearene på glatt føre som ved tørt føre. Det eneste er at vi antagelig kjører penere på glatt føre og derfor også kan risikere å bruke lavere gear. Vi skal kjøre etter føre (også på vannføre ol) og bruker gearene etter forholdene/ hurtighet-krefter hvorfor? Se over tusen takk:) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 hvilket gir er det sterkeste? Dess lavere gear, dess sterkere hvilket gir er det svakeste Revers av første svar Hvilket gir vil du bruke i bratt oppoverbakke? og hvorfor 1 og kanskje andre, kommer ann på hvor bratt bakke. Forde bilen trenger mer krefter for tyngre jobb hvilket gir vil du bruke i lang bratt nedoverbakke og hvorfor? 1 eller 2, evnt.3, kommer ann på hvor bratt bakke. Forde dess lavere gear dess mer bremser gearene. Hvilket gir vil du foretrekke å bruke på glatt føre? høyt eller lavt gir? Kommer ann på hvor fort jeg skal kjøre fremover Vi bruker de samme gearene på glatt føre som ved tørt føre. Det eneste er at vi antagelig kjører penere på glatt føre og derfor også kan risikere å bruke lavere gear. Vi skal kjøre etter føre (også på vannføre ol) og bruker gearene etter forholdene/ hurtighet-krefter hvorfor? Se over Man skal kjøre i 2. gir når det er glatt for å unngå å spinne. (Dette gjelder når det er så glatt at du sliter med å komme opp bakke, eller holde deg på veien osv, ellers kjører man jo som vanlig bare sakte :-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Anbefaler siden zensor.no. Der kan du øve deg på teoriprøver mot litt betaling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.