Orio Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Noen som har fått det dere bestilte enda? Er spent på hva dere synes om produktene. 0 Siter
Orio Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 fra elf? jeg fikk idag.. Prøvd det enda? Fornøyd? Lenge siden du bestilte? 0 Siter
Orio Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 Intet nytt å melde her dessverre Er det lenge siden du bestilte? 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Prøvd det enda? Fornøyd? Lenge siden du bestilte? ikke prøvd alt.. pudderet var hvertfall allright.. fikk det vel for en ukes tid sida.. 0 Siter
også en mor Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Er det lenge siden du bestilte? Jeg _tror_ det var forrige helg. Men jeg er _langt_ fra sikker 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Jeg bestilte i to omganger (pga tollgrensen) og begge for begge sendingene kom det melding om at de var sendt 1.6. Den ene kom i går og den andre i dag. Bor i Oslo. Neglelakken dekker godt etter to strøk, lukter lite og tørker superfort. Mineralleppestiftene var behagelige i konsistens, men noe avvikende i fargen ifht nett. Flytende eyeliner var lett å påføre pga god applikator. Mineraløyenskyggene var ganske sterke i fargen og krever nok noe trening i badespeilet for å bli bra, men gode koster. Fra før av har jeg mineral concealer og foundation og er kjempefornøyd. Lett å få pent resultat,dekker godt og føles ikke sparklet. Dessuten reagerer jeg ikke allergisk på noen av produktene, noe som vanligvis er et problem med rouge og foundation for min del. 0 Siter
Platina Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Jeg bestilte den dagen det var innlegg her om det sist (når var det?) og fikk det mandag eller tirsdag denne uka. Det kom veldig fort. Fikk sms dagen etter at det var bestilt om at det var sendt. Kvaliteten var varierende synes jeg. Mineralsminken var bra. Bestilte consealer, foundation og øyeskygge i mineral. Veldig mye skimmer i øyeskyggen, men ellers bra. Når det gjelder foundationen så er boksen en god del mindre enn hos andre merker, så prisforskjellen er ikke så stor som det kan virke. De resterende produktene var jeg ikke overbegeistret for, men annet er vel ikke å vente for en pris av 16 kroner pr produkt. Lipgloss - utrolig kvalm lukt og smak. Som noe man kunne kjøpt på Nille. Eyeliner - alt for hard. Neglelakk - grei nok. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Jeg fikk pakka i dag ) Kommer med rapport om noen av produktene i morgen kveld når jeg har prøvd dem ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 ikke prøvd alt.. pudderet var hvertfall allright.. fikk det vel for en ukes tid sida.. Du fikk det i dag, ikke for en uke sida ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Du fikk det i dag, ikke for en uke sida ) åja.. misforsto jeg da.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 åja.. misforsto jeg da.. Åja, du mente bekreftelse på bestillingen? 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Åja, du mente bekreftelse på bestillingen? nei varene.. tror jeg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Fortell! :0) www.eyeslipsface.no ) Det er så billig at man MÅ bestille ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 www.eyeslipsface.no ) Det er så billig at man MÅ bestille ) Å, ja det har jeg hørt om! Tenkte jeg skulle bestille noe en dag. Takk! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.