Gjest Elvira 76 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Nå føler jeg meg rimelig dum. jeg har hatt vondt i magen siden søndag og vært småfebril. I dag ringer jeg legekontoret og ber om å få komme opp og ta en CRP for å se hva dette kan være for noe. Når jeg kommer dit så er magesmertene helt borte og feberen har fordunstet. Når legen skulle kjenne på magen min så kjente jeg ingen smerter. Noen timer etter at jeg var der så kom magesmertene tilbake. Hva er vitsen med å gå til legen når kroppen oppfører seg normalt på legekontoret? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 tror det der er nokså vanlig og helt typisk jeg... 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 hm... jeg har ofte fleipet med at man bør være frisk for å orke å gå til legen - sitte og vente i det lange og det breie på et venteværelse fylt opp av folk som hoster og nyser... Men det er vel ikke uvanlig at sykdomstilstander kan gå over av seg selv, også mens man venter på legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.