Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
Gjest Mirakelet

Hva spiser du? Spis regelmessig, ikke hopp over måltider, da blir det mye magesyre og luft.... 3-4 timer mellom hvert måltid er passe.

Spis grovt brød, men ikke for grovt, slik som Lindberg, det kan gi urolig mage om du ikke er vant til det.

Et beger activia yoghurt om dagen skal være bra i følge reklamen, eller biola.... gir sunn tarmflora.

Drikk rikelig med vann.

Ikke drikk brus, kullsyre gir luft i magen, er den sukkerfri i tillegg vil det kunstige sukkeret og gi plager i magen.

Ikke spis så mye sjokolade, det gir luft i magen har jeg erfart :D

Mosjoner regelmessig, det gir god fordøyelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330262-d%C3%A5rlig-mage/#findComment-2788269
Del på andre sider

Gjest Tara25

Ser du har fått masse gode tips her.

Men, kan likevel anbefale deg et produkt fra helsekost som heter "Apital" (usikker på skrivemåten).

Jeg har det sånn som deg, uvisst av hvilken grunn. Var ganske dårlig/lei en periode, og da fungerte dette svært bra. Må kanskje si at jeg synes avføringen ble litt i meste laget regelmessig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330262-d%C3%A5rlig-mage/#findComment-2788283
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...