Hushjelpen Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Får man kjøpt den i noen butikk? Bor i Oslo. Eller er den bare og bestille på nett?? Skulle gjerne hatt den fort, og på nett er den utsolgt, og kommer ikke før 15. Juli. Noen som vet om noen butikker som selger den?? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 http://www.rockeringer.no/Bestilling.html Utsolgt her og? Du kan sikkert kjøpe den på treningssenteret om du har en avdeling nær deg? 0 Siter
Speak Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Innersvingen har treningssenter her i byen (vet ikke om de har i Oslo). Ring dem og sjekk. Jeg har kjøpt rockering der. 0 Siter
pastell Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg kjøpte min på Flust.no. Det tok ca 6 dager om jeg ikke husker helt feil. Kostet 449,- + 99,- i porto, levert på døren. Sjekket nettopp siden deres. Det står at de har den på lager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.