Gå til innhold

Jeg har søkt på jobb i NAV...

Anbefalte innlegg

Gjest sikla
Skrevet

...og lurer på om det er noen her inne som jobber som veileder i NAV? Den stillingen jeg har søkt er "brukeroppfølging" av de som ikke har så lett for å få jobb, eller jobbe - av ulike grunner.

Det fremkommer så utrolig mye negativt om NAV i media og jeg lurer på hvordan det -egentlig- er der? Vil sette pris på å høre fra noen som jobber der.

Det vil jo selfølgelig variere fra kontor til kontor, men det hadde vært fint å få noen erfaringer.

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

og ha

Gjest gjør som du vil
Skrevet

Jeg jobber der, og jeg prøver å søke meg vekk. Dersom jeg klarer det kan du søke min stilling også. En gang hadde jeg trua på navreformen, men jeg tror ikke jeg med hånden på hjertet kan si at jeg har det lenger. Noe varierer sikkert fra kommune til kommune og fra kontor til kontor, men dog...

Gjest gjør som du vil
Skrevet

og ha

Hvorfor så morsomt? Det finnes faktisk fornuftige mennesker som jobber i nav også. Dessuten kan det være en fornuftig og god tanke å ønske å jobbe i nav (helt til man finner ut hvordan det faktisk er)

Gjest svava
Skrevet

og ha

Ja, det var jo et konstruktivt svar. :P

Jeg jobber (desverre) ikke i NAV, men jeg kjenner flere som gjør det, og det er der som alle andre plasser - meget variert. Jeg tror NAV-reformen, som vistnok er det største reformen i nyere tid, vil være bra når den er "på plass". Men i overgangen og omstillingsprosessen er det mye som er vondt og vanskelig. Både for de foran OG bak skranken.

Gjest That's the situation
Skrevet