Gå til innhold

Hva er det som skjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

når pekeren på pc'n henger seg seg opp eller blir kun værende helt på siden på ytterkjermen og kan kun dra den opp og ned og så går den amokk over hele pc skjermen, får å så fungere som normalt igjen.

Det hele vare vel 5-10 min et par ganger om dagen. Noe galt med innstillinger tro?

Det er ikke noe galt med musa.Det er kun pekeren som går amokk.

Det begynte for to dager siden og jeg vet ikke hva kan gjøres.

Takke for all mulig hjelp.

Skrevet

Har du trådløs mus? De begynner ofte å oppføre seg sånn når batteriet begynner å bli dårlig.

Gjest bikku
Skrevet

Det samme skjer med mousepad'en på vår bærbare, så det har ikke bare med batteri å gjøre. Jeg venter spent på svar, og inntil videre skylder jeg på det "!#E¤%&& Vista som fulgte med på maskina da vi kjøpte den.

Skrevet

Har du trådløs mus? De begynner ofte å oppføre seg sånn når batteriet begynner å bli dårlig.

Vanlig mus på stasjonær pc.

Syns det skjer oftere å oftere men håpe nå at det er en løsning på det.

Takker for svar :)

candyqueen_83
Skrevet

Det samme skjer med mousepad'en på vår bærbare, så det har ikke bare med batteri å gjøre. Jeg venter spent på svar, og inntil videre skylder jeg på det "!#E¤%&& Vista som fulgte med på maskina da vi kjøpte den.

Vår var sånn, og vi fant ut at det var når batteriet var fulladet med uoriginal adapter. Så når batteriet vårt er fulladet må vi ta ut adapteren og tømme batteriet igjen. Kan ikke ha pc`n på med strømadapteren i hele tida.

Skrevet

Glad i Vistan min jeg blitt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...