Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det er ikke mange som fortsatt henger på "ukas vekt" trådene..!

Jeg var 60.8 kg i dag også, nøyaktig samme som forrige uke. Det er jeg veldig fornøyd med! Er i svangerskapsuke 13 nå, og har tunge bryster og voksende kulemage. Nå kan jeg endelig slippe ut magen, for vi bestemte oss for å offentliggjøre nyheten i går.

Hvordan ligger dere an, kjære damer?

Motiverte for vektmestring - eller har dere tatt sommerferie? ;-)

Ha en strålende helg, folkens!

Klem fra en meget lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330620-ukas-sommervekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg får henge meg på da - etter lang tid uteblivelse fra denne tråden....

Fikk kjøpt nye batterier til vekta i går, og veide meg i dag - 69,2 kilo :-((((

Jeg drev og vekslet mellom 67 og 68 kilo i vinter, men så kom det ganske brått et par kilo ekstra, uten at jeg helt skjønner hvorfor... En årsak til at jeg ikke har gått ned igjen er nok manglende trening de to siste månedene - ellers er livet omtrent som det pleier....

Målet mitt er 64 kilo - men det virker himla langt unna nå :-(((((

Har stått stille her en stund,blir endel grilling nå som sommeren er her. Men er fornøyd med 17 kg ned,åtte kg igjen nå.

Grilling er en strålende anledning til å spise sunt. Finnes mange gode alternativer som smaker mye bedre enn pølser og potetsalat:-)

Annonse

I dag er det to måneder siden jeg begynte å jogge regelmessig, jeg jogger 2-3 ganger i uka og har gjort det uten avbrudd disse ukene. Tar også en liten styrkeøkt etter hver joggetur. Det er jeg kjempefornøyd med!! Kondisen er mye bedre!

Ja, og så har jeg tatt av et par kg, uten å jobbe noe for det. Eneste kostholdsendring er at jeg spiser et par skiver Ingers Rugbrød pr dag i stedet for knekkebrød/vanlig brød.

Det blir en utfordring å få til å fortsette med jogging i ferien, men jeg SKAL klare det. :-)

karusell123

Batteriet på den vanlige vekta mi gikk for noen uker siden. Har i den tiden veid meg på en annen vekt, som jeg tror viser mindre enn den jeg "egentlig" bruker. I dag viste den i alle fall 123 kg, de siste ukene har det vært 122,5 og 123 annenhver uke, så vekta er rimelig stabil. (Den viser bare halve kilo, ikke 100 gram, så jeg får ikke fulgt like godt med som jeg har pleid.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...