Gå til innhold

nhd


Gjest bølger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Doleolè

Han har ikke anledning til å svare alle, det er ikke noe personlig, han har kun et visst antall innlegg han kan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Han har ikke anledning til å svare alle, det er ikke noe personlig, han har kun et visst antall innlegg han kan svare på.

NHD får betalt for et visst antall innlegg, men kan selvsagt svare på flere om han ønsker det.

Nå har det også kommet frem at han svarer med et anonymt nick, så han har stor kapasitet som han benytter her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

NHD får betalt for et visst antall innlegg, men kan selvsagt svare på flere om han ønsker det.

Nå har det også kommet frem at han svarer med et anonymt nick, så han har stor kapasitet som han benytter her inne.

Han er kanskje blitt DOL-avhengig, han også.

Litt nifst at han svarer med anonym nick, utrygt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Han er kanskje blitt DOL-avhengig, han også.

Litt nifst at han svarer med anonym nick, utrygt på en måte.

''Litt nifst at han svarer med anonym nick, utrygt på en måte.''

Hvorfor det?

Synes bare det var litt overraskende, men hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

''Litt nifst at han svarer med anonym nick, utrygt på en måte.''

Hvorfor det?

Synes bare det var litt overraskende, men hyggelig.

Fordi han sitter inne med så mye informasjon om oss. Og har vi brukt anonyme nick, så vet han allikevel hvem som skriver innlegg.

Han har sikkert også tilgang til informasjon om vår påloggings adresse som er lik vår e-mail adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Fordi han sitter inne med så mye informasjon om oss. Og har vi brukt anonyme nick, så vet han allikevel hvem som skriver innlegg.

Han har sikkert også tilgang til informasjon om vår påloggings adresse som er lik vår e-mail adresse.

Og hva er så problemet med det?

Om han vet jeg/du heter Lise eller Lotte, og evt kjenner vår email adresse so what?

Hvilken interesse vil et fremmed navn og email adresse ha for han/webbis/og andre for deg ukjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Og hva er så problemet med det?

Om han vet jeg/du heter Lise eller Lotte, og evt kjenner vår email adresse so what?

Hvilken interesse vil et fremmed navn og email adresse ha for han/webbis/og andre for deg ukjente?

E-mail adressen min er navnet mitt, derfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Litt nifst at han svarer med anonym nick, utrygt på en måte.''

Hvorfor det?

Synes bare det var litt overraskende, men hyggelig.

Jeg tror det er Nhd som er Jølsen, jeg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

E-mail adressen min er navnet mitt, derfor!

Samme for meg.

Men jeg ser fremdeles ikke problemet.

Det er et for han og webbis totalt ukjent navn.

Hvilken interesse har feks du i en totalt fremmed email-adresse til en totalt fremmed person?

Liten gjetter jeg.

Like liten interesse som han og webbis har i din og min emailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Samme for meg.

Men jeg ser fremdeles ikke problemet.

Det er et for han og webbis totalt ukjent navn.

Hvilken interesse har feks du i en totalt fremmed email-adresse til en totalt fremmed person?

Liten gjetter jeg.

Like liten interesse som han og webbis har i din og min emailadresse.

Nei, vi er forskjellige og har forskjellige meninger, så vi blir ikke enige.

Så lenge NHD skriver under eget navn, så er det greit, at han vet hvem jeg er, men det er ikke greit når han begynner å produsere innlegg under forskjellige anonyme nick.

Jeg er den eneste med dette navnet i landet, og derfor lett å kjenne igjen, derfor er det ikke greit at et ukjent nick skriver innlegg når han er i besittelse av så stor kjennskap til mine forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er forskjellige og har forskjellige meninger, så vi blir ikke enige.

Så lenge NHD skriver under eget navn, så er det greit, at han vet hvem jeg er, men det er ikke greit når han begynner å produsere innlegg under forskjellige anonyme nick.

Jeg er den eneste med dette navnet i landet, og derfor lett å kjenne igjen, derfor er det ikke greit at et ukjent nick skriver innlegg når han er i besittelse av så stor kjennskap til mine forhold.

Han vet vel akkurat det samme om deg uansett hvilket nick han bruker vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Nei, vi er forskjellige og har forskjellige meninger, så vi blir ikke enige.

Så lenge NHD skriver under eget navn, så er det greit, at han vet hvem jeg er, men det er ikke greit når han begynner å produsere innlegg under forskjellige anonyme nick.

Jeg er den eneste med dette navnet i landet, og derfor lett å kjenne igjen, derfor er det ikke greit at et ukjent nick skriver innlegg når han er i besittelse av så stor kjennskap til mine forhold.

Enig i at vi ikke blir enige. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei, vi er forskjellige og har forskjellige meninger, så vi blir ikke enige.

Så lenge NHD skriver under eget navn, så er det greit, at han vet hvem jeg er, men det er ikke greit når han begynner å produsere innlegg under forskjellige anonyme nick.

Jeg er den eneste med dette navnet i landet, og derfor lett å kjenne igjen, derfor er det ikke greit at et ukjent nick skriver innlegg når han er i besittelse av så stor kjennskap til mine forhold.

Lag deg en anonym e-mai-adresse via hotmail eller google. Så oppretter du en ny bruker med nytt nick og den ukjente e-mailadressen. Men overlapp de to nickene en del, så det ikke blir så lett å se hva du gjør.

Voila', du er anonym for NHD og webbis også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du tar feil

Samme for meg.

Men jeg ser fremdeles ikke problemet.

Det er et for han og webbis totalt ukjent navn.

Hvilken interesse har feks du i en totalt fremmed email-adresse til en totalt fremmed person?

Liten gjetter jeg.

Like liten interesse som han og webbis har i din og min emailadresse.

Du har jo ikke rett for alle, da. Om nhd ser in mailadresse vet han utmerket godt hvem jeg er. NHD vet kanskje ikke hvem du er, men han vet hvem flere av oss andre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du tar feil

Nei, vi er forskjellige og har forskjellige meninger, så vi blir ikke enige.

Så lenge NHD skriver under eget navn, så er det greit, at han vet hvem jeg er, men det er ikke greit når han begynner å produsere innlegg under forskjellige anonyme nick.

Jeg er den eneste med dette navnet i landet, og derfor lett å kjenne igjen, derfor er det ikke greit at et ukjent nick skriver innlegg når han er i besittelse av så stor kjennskap til mine forhold.

''Så lenge NHD skriver under eget navn, så er det greit, at han vet hvem jeg er, men det er ikke greit når han begynner å produsere innlegg under forskjellige anonyme nick.''

Helt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Du har jo ikke rett for alle, da. Om nhd ser in mailadresse vet han utmerket godt hvem jeg er. NHD vet kanskje ikke hvem du er, men han vet hvem flere av oss andre er.

OK :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

Du har jo ikke rett for alle, da. Om nhd ser in mailadresse vet han utmerket godt hvem jeg er. NHD vet kanskje ikke hvem du er, men han vet hvem flere av oss andre er.

Men det vet han jo uansett. Hvis han skulle hatt interesse av det kan han alltid sjekke hvem som har skrevet hva, men da ville han vært litt "syk" og lite egnet til å være psykiater på et nettsted. Han gidder vel ikke sjekke ut hvem som skriver hva. Han er da et oppegående menneske som har respekt for folk. Det ville vært forstyrrende for mang en tråd om han skrev under eget nick, og han må da få være inkognito om han vil i blant. Jeg synes mange fremstår som halvparanoide rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...