Gå til innhold

Utseende sånn i våryr - tider

Anbefalte innlegg

Gjest Så var dette livet over liksom?
Skrevet

*ler*

Hvordan er du i forhold til partneren når det gjelder utseende hans / hennes?

Er det samme for deg om han/hun går vabset rundt omkring om dagene, du elsker henne/ham jo, liksom?

Eller kunne du ønske deg at din partner styla seg litt opp for deg i ny og ne?

Selv har jeg en partner som er veldig renslig. Det skal han ha.

Men han er så utrolig kjedelig utseendemessig. Kommer hjem fra jobb i skjorte og store arbeidsbukser, og valser rundt i dette resten av dagen.

Jeg kunne ønske meg at han skiftet når han kom hjem. I allefall noen ganger. Nå om dagene har vi et vidunderlig vær og det hadde vært på sin plass, synes jeg, at han skiftet til lettere bukser og en røff t-skjorte, eller gikk bar oventil.

Åhhh, noen ganger så er jeg så lei, er jo glad i ham men ønsker meg litt mer piff på disse områdene. Han styrer og steller aldri på noe som helst vis og jeg klarer ikke annet enn å tenke "skal jeg ha det sånn resten av livet"

Er det helt nødvendig å roe seg utseendemessig bare forde vi er 40+? Ikke pynte oss, ikke gjøre oss sexy en vanlig dag, ikke noe i det hele tatt.

Bare mann hjem fra jobb, sitter i skyggen og venter på mat, kona hjem fra jobb, tar på bikini og ordner mat på terassen.

Kjeeeeedelig.

Jeg vil se muskler, litt svette, glimt i øyekroken *sikle*

Faen, er vel ikke død fordi om jeg er 40+, heller tvert i mot.

*hyyyyyyyl*

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

10

• candyqueen_83

9

• Speak

3

Mest aktive i denne tråden

black wealch
Skrevet

''Nå om dagene har vi et vidunderlig vær og det hadde vært på sin plass, synes jeg, at han skiftet til lettere bukser og en røff t-skjorte, eller gikk bar oventil.''

Hva om han heller skiftet til lettere t-skjorte og gikk bar nedentil..

;-)

Skrevet

''Er det samme for deg om han/hun går vabset rundt omkring om dagene, du elsker henne/ham jo, liksom?''

Min kjære har en spesiell bukse han bor i, nå har han fått tak i en maken så han bytter mellom to like. *hehe* Heldigvis synes jeg buksa er helt grei ellers hadde jeg vel blitt småsnål. Når det gjelder t-skjorter er han innimellom totalt blind, men noen ganger er skjorta helt grei. Jeg har etterhvert fått røsket ganske godt opp i klesskapet hans så han ser stort sett ut som folk nå. ;o)

''Eller kunne du ønske deg at din partner styla seg litt opp for deg i ny og ne?''

Jeg elsker å se ham i finstasen! Han kjøpte seg til og med ny dress med alt tilbehør nylig! Ikke at jeg forventer å få se ham i den så veldig ofte, men det er veldig stas når han bruker den. :o)

Og lys sommerbukse med en fin kortermet skjorte er lekkert! Nå i sommer bygger vi hytte så han går stort sett i yndlingsbuksa som er ei arbeidsbukse og varierende oventil og jeg synes det er sexy også. :o)

Gjest togli
Skrevet

''Er det samme for deg om han/hun går vabset rundt omkring om dagene, du elsker henne/ham jo, liksom?''

Min kjære har en spesiell bukse han bor i, nå har han fått tak i en maken så han bytter mellom to like. *hehe* Heldigvis synes jeg buksa er helt grei ellers hadde jeg vel blitt småsnål. Når det gjelder t-skjorter er han innimellom totalt blind, men noen ganger er skjorta helt grei. Jeg har etterhvert fått røsket ganske godt opp i klesskapet hans så han ser stort sett ut som folk nå. ;o)

''Eller kunne du ønske deg at din partner styla seg litt opp for deg i ny og ne?''

Jeg elsker å se ham i finstasen! Han kjøpte seg til og med ny dress med alt tilbehør nylig! Ikke at jeg forventer å få se ham i den så veldig ofte, men det er veldig stas når han bruker den. :o)

Og lys sommerbukse med en fin kortermet skjorte er lekkert! Nå i sommer bygger vi hytte så han går stort sett i yndlingsbuksa som er ei arbeidsbukse og varierende oventil og jeg synes det er sexy også. :o)

''Jeg har etterhvert fått røsket ganske godt opp i klesskapet hans så han ser stort sett ut som folk nå. ;o)''

Pass deg nå endelig for kommentarer fra dol'ere som synes det er helt hårreisende at du blander deg inn i hans klesskap ;-)

Skrevet

min går i dress på jobb og skifter til jobbebukse med en gang han kommer inn døra... :P

bryr meg egentlig ikke jeg.. :)

Skrevet

La han lese innlegget dit!!!! Gå bort til han og fysisk kle av han på overkroppen, og si at det er deilig å se på. Altså gi SVÆRT KLARE HINT!!!!!

Skrevet

''Nå om dagene har vi et vidunderlig vær og det hadde vært på sin plass, synes jeg, at han skiftet til lettere bukser og en røff t-skjorte, eller gikk bar oventil.''

Hva om han heller skiftet til lettere t-skjorte og gikk bar nedentil..

;-)

*he he* Det hadde vært noe, særlig hvis det ringer på noen unger i nabolaget og skal selge lodd...;-)

Skrevet

''Jeg har etterhvert fått røsket ganske godt opp i klesskapet hans så han ser stort sett ut som folk nå. ;o)''

Pass deg nå endelig for kommentarer fra dol'ere som synes det er helt hårreisende at du blander deg inn i hans klesskap ;-)

''Pass deg nå endelig for kommentarer fra dol'ere som synes det er helt hårreisende at du blander deg inn i hans klesskap ;-)''

Motstykket er kommentarer fra (andre?) dolere om at det går da ikke an å ha en mann som ser ut som en slask osv osv, så til lags åt alle kan ingen gjera! :-)

Skrevet

''Og lys sommerbukse med en fin kortermet skjorte er lekkert! ''

Jeg må bare slå et lite slag for at man istedenfor kortermede skjorter har langermede som brettes opp! :-) Jeg synes det er mye stiligere - kortermede skjorter kan bli litt gubbete...

synes

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg må bare slå et lite slag for at man istedenfor kortermede skjorter har langermede som brettes opp! :-) Jeg synes det er mye stiligere - kortermede skjorter kan bli litt gubbete...

synes

''Jeg må bare slå et lite slag for at man istedenfor kortermede skjorter har langermede som brettes opp! :-) Jeg synes det er mye stiligere - kortermede skjorter kan bli litt gubbete...'' Veldig, veldig enig. :)

Gjest Kayia
Skrevet

La han lese innlegget dit!!!! Gå bort til han og fysisk kle av han på overkroppen, og si at det er deilig å se på. Altså gi SVÆRT KLARE HINT!!!!!

''Altså gi SVÆRT KLARE HINT!!!!!'' ''Gå bort til han og fysisk kle av han på overkroppen'' Hehe, dét var virkelig hintet sitt det! :D

Gjest togli
Skrevet

''Pass deg nå endelig for kommentarer fra dol'ere som synes det er helt hårreisende at du blander deg inn i hans klesskap ;-)''

Motstykket er kommentarer fra (andre?) dolere om at det går da ikke an å ha en mann som ser ut som en slask osv osv, så til lags åt alle kan ingen gjera! :-)

Det skal ikke være lett ;-)

Skrevet

''Altså gi SVÆRT KLARE HINT!!!!!'' ''Gå bort til han og fysisk kle av han på overkroppen'' Hehe, dét var virkelig hintet sitt det! :D

Det må ofte til for at enkelte skal forstå:-)

Skrevet

Det skal ikke være lett ;-)

Nei, vi må passe på at det ikke blir det:-)

Skrevet

synes

Neida - fiiine kortermede skjorter er så stilig at! :o) Bare jeg slipper å stryke dem.

Skrevet

*Hehe* Det går så fint at. Han er fornøyd så lenge plaggene er rene og jeg er fornøyd så lenge de er greie nok å se på, rene, hele og passelige i størrelsen. :o)

Gjest Så var dette livet over liksom?
Skrevet

Det må ofte til for at enkelte skal forstå:-)

Jeg er til og med enklere enn det jeg. Hinter ikke jeg :)

Jeg sier rett ut at han fremstår som veldig kjedelig når han hver dag valser rundt i store arbeidsbuker og lange skjorter, evnt. t.skjorter og at jeg ville synes det var deilig at han ordnet seg litt til som han synes det er deilig at jeg gjør

Da sier han "jeg ber jo ikke deg om å pynte deg til vanlig"

!!!!

Jojomensajegsmør

Selv om jeg aldri har vært i nærheten av å være utro, og at jeg aldri tror jeg heller vil være i nærheten av å være utro så er det virkelig tider jeg skjønner at noen kan finne på å være det!

Skrevet

Jeg er til og med enklere enn det jeg. Hinter ikke jeg :)

Jeg sier rett ut at han fremstår som veldig kjedelig når han hver dag valser rundt i store arbeidsbuker og lange skjorter, evnt. t.skjorter og at jeg ville synes det var deilig at han ordnet seg litt til som han synes det er deilig at jeg gjør

Da sier han "jeg ber jo ikke deg om å pynte deg til vanlig"

!!!!

Jojomensajegsmør

Selv om jeg aldri har vært i nærheten av å være utro, og at jeg aldri tror jeg heller vil være i nærheten av å være utro så er det virkelig tider jeg skjønner at noen kan finne på å være det!

''Jeg sier rett ut at han fremstår som veldig kjedelig når han hver dag valser rundt i store arbeidsbuker og lange skjorter ...''

Det er nok letter å få endret klesvanene hans hvis du sier hva du ønsker at han skal ha på seg, heller enn å kritisere det han har på. Jeg ville i hvert fall ikke få lyst til å pynte meg for gubben hvis han klagde over at jeg var kjedlig!!

Gjest Elextra
Skrevet

''Kommer hjem fra jobb i skjorte og store arbeidsbukser, og valser rundt i dette resten av dagen. ''

''Jeg kunne ønske meg at han skiftet når han kom hjem. I allefall noen ganger.''

Mange av oss har menn som skifter når de kommer hjem fra jobb - men da til et antrekk som ligner din manns arbeidsantrekk til forveksling - er det noe bedre? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...