Gå til innhold

Utseende sånn i våryr - tider

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

*Hehe* Det går så fint at. Han er fornøyd så lenge plaggene er rene og jeg er fornøyd så lenge de er greie nok å se på, rene, hele og passelige i størrelsen. :o)

Omtrent som her det ;)

Mannen min hadde nok ikke lagt merke til det om jeg så skifta ut hele garderoben hans ;-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

10

• candyqueen_83

9

• Speak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Omtrent som her det ;)

Mannen min hadde nok ikke lagt merke til det om jeg så skifta ut hele garderoben hans ;-)

Det er komplett motsatt av situasjonen her - han er så kresen på plaggene sine at jeg tør bare kjøpe undertøy og sokker til han uten forhåndsgodkjenning, og det er liksom ikke den store höjdaren når det gjelder gaver og slikt. ;-)

Skrevet

Jeg er til og med enklere enn det jeg. Hinter ikke jeg :)

Jeg sier rett ut at han fremstår som veldig kjedelig når han hver dag valser rundt i store arbeidsbuker og lange skjorter, evnt. t.skjorter og at jeg ville synes det var deilig at han ordnet seg litt til som han synes det er deilig at jeg gjør

Da sier han "jeg ber jo ikke deg om å pynte deg til vanlig"

!!!!

Jojomensajegsmør

Selv om jeg aldri har vært i nærheten av å være utro, og at jeg aldri tror jeg heller vil være i nærheten av å være utro så er det virkelig tider jeg skjønner at noen kan finne på å være det!

Når du sier det kan enkelte også bli provoserte. Da ligger det noe negativt i det. Dersom du vinkler det positivt kan det hende du får bedre respons:-)

Jfr. ta av han på overkroppen og fortell han hvor deilig det er.

Skrevet

Omtrent som her det ;)

Så lenge jeg ikke rører godbuksa eller 2-3 av god-t-skjortene så spiller det liten rolle for min kjære også tror jeg. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg sier rett ut at han fremstår som veldig kjedelig når han hver dag valser rundt i store arbeidsbuker og lange skjorter ...''

Det er nok letter å få endret klesvanene hans hvis du sier hva du ønsker at han skal ha på seg, heller enn å kritisere det han har på. Jeg ville i hvert fall ikke få lyst til å pynte meg for gubben hvis han klagde over at jeg var kjedlig!!

''Jeg ville i hvert fall ikke få lyst til å pynte meg for gubben hvis han klagde over at jeg var kjedlig!!

''

Enig.

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen her - jeg bryr meg fint lite om hva mannen kler seg i - så lenge det ikke er helt "ut" (f.eks. terylenebukse fr 70-tallet...). Det behøver ikke være stilig eller tøft.

Tror ikke han bryr seg om hva jeg kler meg i heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen her - jeg bryr meg fint lite om hva mannen kler seg i - så lenge det ikke er helt "ut" (f.eks. terylenebukse fr 70-tallet...). Det behøver ikke være stilig eller tøft.

Nå fikk jeg et déjà vu her - nøyaktig denne diskusjonen har flere av oss hatt før.

Skrevet

Nå fikk jeg et déjà vu her - nøyaktig denne diskusjonen har flere av oss hatt før.

Ja,- det skulle ikke forundre meg ;-)

Skrevet

Det var straks noe annet:-)

Men de færreste menn med kortermede skjorter ser så kule ut, da;-) Greit nok at ikke alle er fotomodeller, men de typiske kortermede skjortene er alt for vide i ermene. Da blir det et helt annet inntrykk - uansett figur på mannen inni - enn slik skjorte som du linket til.

Skrevet

''Kjenner meg ikke igjen her - jeg bryr meg fint lite om hva mannen kler seg i - så lenge det ikke er helt "ut" (f.eks. terylenebukse fr 70-tallet...). Det behøver ikke være stilig eller tøft. Tror ikke han bryr seg om hva jeg kler meg i heller.''

*Puster lettet ut* Godt å høre at det ikke er bare hos oss! Stort sett synes jeg har er like god i alt jeg. :o)

Skrevet

''Nå fikk jeg et déjà vu her - nøyaktig denne diskusjonen har flere av oss hatt før.''

Nå er du helt på jordet. Slike diskuasjoner har da aaaaldri funnet sted her inne. Og jeg har i alle fall definitivt _ikke_ deltatt i dem. Så det så. ;o)

Gjest togli
Skrevet

Det er komplett motsatt av situasjonen her - han er så kresen på plaggene sine at jeg tør bare kjøpe undertøy og sokker til han uten forhåndsgodkjenning, og det er liksom ikke den store höjdaren når det gjelder gaver og slikt. ;-)

What!?

Gubben min må bare skjerpe seg litt altså ;)

Gjest togli
Skrevet

*usj* Ikke my cup of tea, akkurat....;-/

Ikke min heller, men kan jo tenkes mannen til trådstarter blir en smule usikker når han ser denne fyren i forstørret utgave på kjøleskapet? T-skjorte og greier ;)

Skrevet

Så lite interessert som jeg selv er i klær så kunne jeg rett og slett ikke vært sammen med en fyr som er så kresen på hva han har på seg. Er han like kresen på hva du går i også?

candyqueen_83
Skrevet

''Og lys sommerbukse med en fin kortermet skjorte er lekkert! ''

Jeg må bare slå et lite slag for at man istedenfor kortermede skjorter har langermede som brettes opp! :-) Jeg synes det er mye stiligere - kortermede skjorter kan bli litt gubbete...

synes

Langermede som brettes opp? Det er jo ikke fint. Må være kortermede.

candyqueen_83
Skrevet

Samme her :o) Ikke alltid jeg tør å kjøpe boxere heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...