Gå til innhold

Utseende sånn i våryr - tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det såre enkelt: det jeg ønsker at han skal ha på seg, legges strategisk til, øverst i skuffen ;-)

Han leter ikke etter klær, han plukker bare ut det som ligger midt i syninga.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

10

• candyqueen_83

9

• Speak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Så lenge jeg ikke rører godbuksa eller 2-3 av god-t-skjortene så spiller det liten rolle for min kjære også tror jeg. :o)

Mannen min kommenterte her en dag at han savnet "noen" av jobbe-t-skjortene sine...

*host, host* - jeg hadde faktisk nettopp kastet 2-3 av de mest slitte de med hull i. Han oppdaget det kjappere enn jeg hadde trodd!

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1245860029' post='4170423]

Hos oss er det såre enkelt: det jeg ønsker at han skal ha på seg, legges strategisk til, øverst i skuffen ;-)

Han leter ikke etter klær, han plukker bare ut det som ligger midt i syninga.

Legger du klærne til mannen din i hans skuffer når de er vasket??

Skrevet

Så lite interessert som jeg selv er i klær så kunne jeg rett og slett ikke vært sammen med en fyr som er så kresen på hva han har på seg. Er han like kresen på hva du går i også?

Nei.

Gjest tjing
Skrevet

''Og lys sommerbukse med en fin kortermet skjorte er lekkert! ''

Jeg må bare slå et lite slag for at man istedenfor kortermede skjorter har langermede som brettes opp! :-) Jeg synes det er mye stiligere - kortermede skjorter kan bli litt gubbete...

synes

Helt enig med deg. Nå synes ikke jeg lyse bukser er spesielt flatterende på menn heller. Med unntak av sønnen min på 18 i hvite olabukser. Lyse bukser går også i kategori gubbete. Så en kombo med lyse bukser og kortermede skjorter er ikke noe jeg kan bruke betegnelsen lekkert på.

Gjest Så var dette livet over liksom?
Skrevet

''Jeg sier rett ut at han fremstår som veldig kjedelig når han hver dag valser rundt i store arbeidsbuker og lange skjorter ...''

Det er nok letter å få endret klesvanene hans hvis du sier hva du ønsker at han skal ha på seg, heller enn å kritisere det han har på. Jeg ville i hvert fall ikke få lyst til å pynte meg for gubben hvis han klagde over at jeg var kjedlig!!

Jo det kan så være. Men nå er det slik at jeg er av den typen som har vanskelig med å "bestikke" mannen min for å få ham til å gjøre ting.

Jeg er ærlig og ganske rett frem på de fleste ting, og han høster da frukten av det på andre områder.

Blir han sær, jeg vil kalle det det, når jeg sier det er kjedelig å se ham i slike klær, og at jeg synes han har bra kropp og ønsker å se ham i annet, ja da får han bare bli sær, furte og gjøre som han vil.

Han får ikke akkurat noen fler poenger hos meg for å si det sånn.

Gjest Så var dette livet over liksom?
Skrevet

''Nå om dagene har vi et vidunderlig vær og det hadde vært på sin plass, synes jeg, at han skiftet til lettere bukser og en røff t-skjorte, eller gikk bar oventil.''

Hva om han heller skiftet til lettere t-skjorte og gikk bar nedentil..

;-)

*urk* T.skjorte på og ingen ting nedentil. Han får ha sokkene sine på attpå til da eller? Nei, fysjameien, ikke mye sexy ;)

Dessuten bor det fler her enn oss to.

Rart det der. Selv så elsker han at jeg kler av meg litt, tar på meg lettere tøy, steller meg, lukter godt osv osv. Men annet enn å være ren kan han liksom ikke selv. Akkurat som om han ikke skjønner at det å "leke" også gjelder andre vegen.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. :-)

Og han legger mine klær i skuffer og skap og han har vasket....

Ser ikke faren med å gjøre slike ting for hverandre. Viktig å dele oppgaver, men trenger ikke være helt firkantet og bare tenke det er min jobb, det er din jobb....

Skrevet

Jo det kan så være. Men nå er det slik at jeg er av den typen som har vanskelig med å "bestikke" mannen min for å få ham til å gjøre ting.

Jeg er ærlig og ganske rett frem på de fleste ting, og han høster da frukten av det på andre områder.

Blir han sær, jeg vil kalle det det, når jeg sier det er kjedelig å se ham i slike klær, og at jeg synes han har bra kropp og ønsker å se ham i annet, ja da får han bare bli sær, furte og gjøre som han vil.

Han får ikke akkurat noen fler poenger hos meg for å si det sånn.

''Men nå er det slik at jeg er av den typen som har vanskelig med å "bestikke" mannen min for å få ham til å gjøre ting.

Jeg er ærlig og ganske rett frem på de fleste ting, og han høster da frukten av det på andre områder. ''

Det var egentlig ikke bestikkelser mitt råd dreide seg om, men en positiv måte å si sannheten på. Si hva du vil han SKAL gjøre og ikke hva han IKKE skal gjøre.

"Kan du ikke ta på deg XXX, da er du så mye finere."

i stedet for

"Du er så kjedelig i de klærne der"

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det gjør jeg. :-)

Og han legger mine klær i skuffer og skap og han har vasket....

Ser ikke faren med å gjøre slike ting for hverandre. Viktig å dele oppgaver, men trenger ikke være helt firkantet og bare tenke det er min jobb, det er din jobb....

Ikke bare at det er din og min jobb. Men han liker å ha sine klær på den og den plassen, og jeg liker også å legge inn klærne mine selv :o)

Skrevet

Det som kan funke bra er å fortelle ham (i rett øyeblikk selvfølgelig og med soveromsstemme) at du syns han er så utrolig sexy når han går med bar overkropp, eller i den og den t-skjorta, eller at rumpa hans er så digg i den buksa.. Det husker han garantert. Og så må du selvfølgelig passe på å følge opp når han tar på seg noe sexy, gi en respons på det som han ikke glemmer..

Man gir positiv oppmerksomhet på ønsket atferd, og ignorerer uønsket atferd. ;-)

Jeg ville vært forsiktig med å si "hvorfor pynter du deg aldri" osv, det blir bare tolket negativt og så vil han føle det som at han pynter seg bare fordi du forlanger det. La ham få føle at det er hans valg, han selv som har kommet på det.

Tenk bare hvordan du selv ville følt det om partneren kritiserte klær og utseende, man blir selvfølgelig sur!

Skrevet

Ja. Er det rart?

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1246004159' post='4170975]

Ja. Er det rart?

Ja, jeg syns det var litt rart :P

Skrevet

Det er ikke rarere enn at han gjør mange ting for meg, som jeg vanligvis ikke klyper i - og motsatt. Jeg gjør det meste i hjemmet, men han er veldig deltakende og flink de månedene han er hjemme. Spesielt når det gjelder alt annet en klesvask :-)

Skrevet

Jeg legger også hans klær på plass når jeg har tatt dem ned fra snora og brettet dem sammen. Bare koselig det. :o) Han gjør masse annet for meg. Det er det et forhold handler om synes jeg, å gi og få på mange plan.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1246044492' post='4171259]

Det er ikke rarere enn at han gjør mange ting for meg, som jeg vanligvis ikke klyper i - og motsatt. Jeg gjør det meste i hjemmet, men han er veldig deltakende og flink de månedene han er hjemme. Spesielt når det gjelder alt annet en klesvask :-)

Det er kanskje bare fordi jeg er vant til en mann som gjerne vil ha klærne lagt i sitt eget system. Hehe.. Og jeg liker også å vite i hvilken hylle klærne mine er, det vet ikke han :P

Vi bretter hverandres klær, og legger dem på senga. :o) Sikkert like rart for noen det.

Skrevet

Det er kanskje bare fordi jeg er vant til en mann som gjerne vil ha klærne lagt i sitt eget system. Hehe.. Og jeg liker også å vite i hvilken hylle klærne mine er, det vet ikke han :P

Vi bretter hverandres klær, og legger dem på senga. :o) Sikkert like rart for noen det.

Om han tar ned klærne fra snora så finner jeg dem "pent" brettet sammen og liggende på kommoden min. :o) Jeg har oversikt over hvor han har alt og legger det på plass.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg legger også hans klær på plass når jeg har tatt dem ned fra snora og brettet dem sammen. Bare koselig det. :o) Han gjør masse annet for meg. Det er det et forhold handler om synes jeg, å gi og få på mange plan.

Vi gjør mange andre ting for hverandre, men begge liker å legge klærne der vi vil ha dem selv. Det har ikke noe med å ikke gidde å gjøre noe for hverandre.

candyqueen_83
Skrevet

Om han tar ned klærne fra snora så finner jeg dem "pent" brettet sammen og liggende på kommoden min. :o) Jeg har oversikt over hvor han har alt og legger det på plass.

Ja, vi bretter dem ordentlig sammen, og legger dem på senga. Deretter kan vi legge våre egne klær i egne skuffer og skap :o) Jeg har faktisk prøvd meg på å legge dem i skuffene hans, men da måtte han gjøre om alt. Lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...