Gjest majas mamma Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 mandag ble det13 km, og i dag nesten 18 km på sykkelsetet. Merker det i bakparten. Håper at jeg kan merke det på vekta også om en stund. Målet er å få seg en tur tre dager i uka. Nå har jeg ingen dårlige unnskyldninger om dårlig tid heller for nå har jeg ferie. 0 Siter
Orio Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Dårlige unnskyldninger teller ikke, det må være gode grunner hvis du skal slippe unna trening. *s* 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Dårlige unnskyldninger teller ikke, det må være gode grunner hvis du skal slippe unna trening. *s* Vet det. Men det er så lettvint å si:Orker ikk idag, jobba hele dagen, er sliten.... Men nå har jeg ikke den unnskyldningen lenger. Så da får jeg bare sette igang. Og i går kjøpte jeg meg et nytt sykkelsete, så jeg IKKE skal få så vondt i rompa!! Ifølge mannen i butikken var det sykkelsete rolls royce, rene salongen, så det må jeg jo ut og teste!! He, he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.