Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På hvor lang tid? Du har vel ikke gått ned 4,5 kg på en uke?

Forrige uke: 123

Denne uka: 122

Nei, det hadde vært i overkant gitt! Har brukt noen uker ja. 7 uker kanskje? Men er fornøyd med å gå sakte og pent ned, det er ikke mange kilo jeg trenger å kvitte meg med, bare halvkiloen igjen egentlig. :o)

Gjest prust

Jeg veide meg i dag - og vekta viste faktisk 800 g mindre enn for en uke siden :-) - 68,4 kilo.

Tidligere så har det å bli litt fokusert på vekta og hva jeg spiser fått positiv virkning på den justeringen jeg har lyst til å gjøre.

Så nå skal jeg fortsette å fokusere, så når jeg kanskje 66 kilo i løpet av sommeren?

Jeg veide meg i dag - og vekta viste faktisk 800 g mindre enn for en uke siden :-) - 68,4 kilo.

Tidligere så har det å bli litt fokusert på vekta og hva jeg spiser fått positiv virkning på den justeringen jeg har lyst til å gjøre.

Så nå skal jeg fortsette å fokusere, så når jeg kanskje 66 kilo i løpet av sommeren?

''Så nå skal jeg fortsette å fokusere, så når jeg kanskje 66 kilo i løpet av sommeren?''

Det klarer du helt fint! :o)

Den største motivasjonen min for å trene og spise sunt akkurat nå er at jeg knuser kjæresten min når vi er ute og sykler eller går tur! ;o)

Annonse

Annonse

Gjest sjøstjerna

Nei, jeg veier vel nå omtrent et par kg mindre enn på denne tiden i fjor. Jeg varierer fra 53,5 - 57.

OK. Husker du gikk ned endel i fjor, men ikke mer detaljer. :-)

Gikk også ned 5-6-7 kg i fjor omtrent samme tiden som deg. Har holdt vekta hele året- helt til nå. Nå har jeg gått opp 1-2 kg...

OK. Husker du gikk ned endel i fjor, men ikke mer detaljer. :-)

Gikk også ned 5-6-7 kg i fjor omtrent samme tiden som deg. Har holdt vekta hele året- helt til nå. Nå har jeg gått opp 1-2 kg...

Holdt meg vel ganske stabil på 55-56 i fjor sommer og utover vinteren, men etter jul begynte vekta å snuse opp mot 58-tallet så nå måtte jeg ta affære. :o)

Men jeg spiser jo ikke noe annet, da. Det = lite mat.

Lite i volum kanskje, men vanvittig mye i kalorier og ene og alene tomme, fullstendig unyttige kalorier. Du blir rett og slett helt feilernært på slik mat.

450 g grønnsaker inneholder like mye kalorier som _to_ rosinboller! Såvidt jeg husker drikker du bare sukkercola og minst en storflaske om dagen? Fire boller + 1,5 l cola + 200 g saltstenger = ca. 2200 kcal hvilket er laaangt over mitt dagsbehov om jeg trener 3-5 dager i uka...

Hm... jeg gikk ned et kg mer enn planlagt i fjor- og et holdt seg helt år.

Gikk litt opp nå- og er overhodet ikke fornøyd med det.

Jeg er på samme sted som deg. Gikk ned noen kilo for noen år siden, og har holdt dette. Men nå har ting sklidd ut. Vil ned 2 kilo. Kom i gang, og så fikk jeg tannverk. Dvs. at jeg holder meg i ro og spiser smertestillende. Ikke bra. Men håper at det er en del vann i kroppen også. Kjennes slik ut ettersom ringene har blitt trange.

Vil ligge på 58, og i dag viste vekte 59,9:-( Kanskje et greit mål for sommeren da vi ikke har noen ferieplaner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...