Gå til innhold

Jeg hadde iallefall sydd igjen sprekken først

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ville jeg heller kjørt på tippen. Utrolig hva folk tror andre ønsker å kjøpe. Full av kattehår og sikkert lukt, må vaskes grundig, djiisus

candyqueen_83
Skrevet

Lurer på om de som legger ut slike annonser kjøper slike ting selv? Det er da vel ingen som vil kjøpe et ødelagt sofatrekk??

Skrevet

Hadde heller brukt 10 min med nål og tråd enn å ta nærbilde av revnen og lagt den ut på nettet ja...

Gjest høstløv
Skrevet

Hadde heller brukt 10 min med nål og tråd enn å ta nærbilde av revnen og lagt den ut på nettet ja...

Det er ikke alle, som kan sy såpass.

Skrevet

Det er ikke alle, som kan sy såpass.

Hvor vanskelig er det å sy noen sting på vranga der da? Med mindre man strøk i tekstilforming på barneskolen så klarer man det.

Gjest høstløv
Skrevet

Hvor vanskelig er det å sy noen sting på vranga der da? Med mindre man strøk i tekstilforming på barneskolen så klarer man det.

Datteren min ville ha store problemer.

Skrevet

Hvor gammel er datteren din da? 8-åringen min ville heller ikke klart det, men jeg antar vedkommende som selger trekket er adskillig eldre enn 8 år...

Gjest høstløv
Skrevet

Hvor gammel er datteren din da? 8-åringen min ville heller ikke klart det, men jeg antar vedkommende som selger trekket er adskillig eldre enn 8 år...

Datteren min er over tyve år.

Skrevet

Datteren min er over tyve år.

Over 20 år og hadde ikke klart å sy igjen en sprekk med noen få sting? Jaja. Jeg snakker ikke her om kunstsøm akkurat, men å sy igjen sprekken bare.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er ok at selger ikke kamuflerer i hvilken stand trekket er på nåværende tidspunkt. Ser på ikea sine nettsider at slike trekk er relativt dyre, så en kjøper kan spare mye dersom vedkommende er flink til å vaske, evt. farge og reparere skader.

Gjest høstløv
Skrevet

Over 20 år og hadde ikke klart å sy igjen en sprekk med noen få sting? Jaja. Jeg snakker ikke her om kunstsøm akkurat, men å sy igjen sprekken bare.

Nei, nei, men hun er helt håpløs med nål og tråd.

Skrevet

Den ville jeg heller kjørt på tippen. Utrolig hva folk tror andre ønsker å kjøpe. Full av kattehår og sikkert lukt, må vaskes grundig, djiisus

Ja jeg tviler på at kjøperne står i kø.

Men litt søt naiv annonse.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er ok at selger ikke kamuflerer i hvilken stand trekket er på nåværende tidspunkt. Ser på ikea sine nettsider at slike trekk er relativt dyre, så en kjøper kan spare mye dersom vedkommende er flink til å vaske, evt. farge og reparere skader.

Jeg kjøpte de på tilbud i forrige uke, for samme prisen ;)

Men angret fryktelig når jeg kom hjem og så at de besto av Cord Fløyel. Det kunne jeg absolutt ikke tenke meg en rød sofa i. Så jeg får forsøke å bytte.

Dama bare puncha inn på en pc, så måtte jeg hente de på lageret så jeg sjekket ikke først.

mariaflyfly
Skrevet

Det ville jeg også hatt, faktisk.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skal hun få solgt trekket, er det en selvfølge at hun også vasker det først. Hvem vil vel kjøpe noe som er skittent? *Grøsse*

Gjest Elextra
Skrevet

Uff, for en overskrft, skal la være å si hva slags assosiasjoner jeg fikk...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He he, jeg tror vi fikk den samme ;)

candyqueen_83
Skrevet

Hehe.. Samme tenkte jeg på :P

Gjest høstløv
Skrevet

Det ville jeg også hatt, faktisk.

Ja, det er ikke alle som er like på den kreative fronten.

Ene sønnen min hadde fint klart å sy igjen hullet (sprekken! for et stygt ord?) Andre sønnen hadde heller ikke klart det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...