Gå til innhold

sende sms mens du kjører bil?

Anbefalte innlegg

Gjest sluttet nå
Skrevet

Har du noen gang gjort dette? Det har jeg, men jeg har sluttet med det nå.

Gjest Er håpløs på det der
Skrevet

Har gjort, gjør, kommer mest trolig til å gjøre.

Gjest prust
Skrevet

Jeg gjorde det mye før - nå gjør jeg det veldig sjelden - og da stort sett bare hvis jeg står og venter i et lyskryss eller der jeg vet jeg kjører med jevn fart og liten sannsynlighet for stopp eller uventede ting.

Med sjelden mener jeg at jeg ikke gjør det hver uke - men noen få ganger pr måned.

Gjest sluttet nå
Skrevet

Jeg gjorde det mye før - nå gjør jeg det veldig sjelden - og da stort sett bare hvis jeg står og venter i et lyskryss eller der jeg vet jeg kjører med jevn fart og liten sannsynlighet for stopp eller uventede ting.

Med sjelden mener jeg at jeg ikke gjør det hver uke - men noen få ganger pr måned.

Jeg begynte å tenke på om jeg kom til å kjøre på noen el. Da vil jo polisen finne ut av mobilen at jeg satt og sendte sms akkurat da ulykken skjedde. Automatisk ville jeg da få skylden. Litt skremmende i grunnen.

Gjest sluttet nå
Skrevet

Daglig...

Gjorde jeg også før. Kunne kjøre i 80 og ha musikk på full styrke og sende sms. Farlig. Sluttet da jeg for noen dager siden startet å tenke konsekvenser.

Gjest sluttet nå
Skrevet

Det er jo farlig da. Akkurat som om du hadde promille, vil du automatisk få skylden for en evt ulykke om du sitter å sender sms også. Noe å tenke på?

Gjest ja det har jeg
Skrevet

Jeg har gjort det, og kommer garantert til å gjøre det igjen. Men bare når jeger alene på veien, dvs landeveiskjøring langt fra hus og folk, og jeg ikke har biler foran meg, og heller ikke ser noen komme mot meg, ei heller om det er en vei med svingete partier. Kun når det er lange sletter og ingen trafikk. Så fort det dukker opp en møtende bil avslutter jeg trykkinga og fortsetter først når jeg serdet er klar bane på nytt...Og når bilen står i ro, feks ved venting pga veiarbeid...

Skrevet

Jeg gjør det bare f.eks når jeg står på rødt lys.Ikke mens bilen er i fart.

Skrevet

Du skulle ikke hatt lappen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Man kjører som en fyllekjører når man sender sms, så nei det gjør jeg ikke. Men jeg kjører stadig vekk bak folk som gjør. De sjangler fra gulstripa til hvitstripa og det har vært like før det smeller flere ganger. Holder meg mer en 3 sek bak da, gitt.

Skrevet

Niks. Har aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Tar heller ikke telefonen når jeg kjører bil. Når jeg kjører er jeg konsentrert på kjøringa + at jeg gauler og synger av full hals til som måtte være på stereoen. :o) Men om jeg må konsentrere meg ekstra om kjøringen så kobler hodet mitt ut musikken og jeg kan plutselig oppdage at jeg ikke har hørt de siste 2-3 sangene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...