Gå til innhold

Rensekurer

Anbefalte innlegg

Gjest _kuren_
Skrevet

Noen som har erfaringer med rensekurer?

Jeg har tatt rensekuren KUREN nå i 6 dager,skal totalt ta den i ti.Men jeg har ikke merket noe som helst.drikker mye vann og spiser helt ok.Lurer på hva jeg gjør feil,må man unngå å spise nesten noe som helst for at en sånn kur skal virke.Har prøvd en annen variant en liten periode tidligere(bio drain) også da funket det heller ikke,fikk da beskjed hos helsekostbutikken at jeg hadde sikkert drukket for lite vann.Jeg følger rådene om hvor mye osv jeg bør få i meg men noe funker iallefall ikke.

Kankje det er sant noen sier,at rensekurer er bare tull og har ingenting for seg.

Skrevet

Jeg tror rensekurer er humbug. Kroppen er utstyrt med lever og nyrer som renser kroppen for avfallsstoffer hver eneste dag helt gratis og garantert mye mer effektivt enn noen "kur" man kan drikke.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har prøvd den som heter noe med 24. Det er en kur som går over et døgn. Man sitter på do store deler av tiden, og det som kommer ut til slutt er virkelig rent :o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Hvordan vet du at den ikke fungerer? Sagt på en annen måte, hva har du forventet av reaksjoner? De fleste helsekostproduktene fungerer ikke sånn prompte, men mer på sikt, og på en sånn måte at man knapt merker det. Desverre. Jeg har prøvd endel ting, vanndrivende, slankende og oppkvikkende og jeg må vel si at jeg aldri har kunnet sagt bestemt at dette er noe som virkelig fungerer. Kanskje har jeg trodd at det var noe virkning, eller kanskje ikke i det hele tatt.

Skrevet

typen min prøvde også KUREN, og han merket heller ingenting, så han sluttet å bruke den :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...