Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå i sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg leser Predikanten med Camilla Läckberg.

Skal også lese Djevel jenta med Mina Bai

Gjest midia
Skrevet

Jeg leser serien Tre søstre:) Har samlet opp en del bøker fra i vinter sånn at jeg har 4-5 stk å lese i sommer.

Kjempefin serie.

Skrevet

_Hvilken_ bok? Hehe, jeg må nesten si "Hvilke bøker":-)

Den siste uka har jeg lest:

* Maria Magdalena - den elskede av Marianne Fredriksson

* Tårnseilere av Victoria Bø

* Lasses hus av Anna Bache-Wiig

* Flammer av Ross Kolby

candyqueen_83
Skrevet

Nå leser jeg Dan Brown-Engler og demoner.

Har lånt meg litt over 20 bøker på biblioteket for i sommer :o)

Skrevet

Ja,da har du nok å gjøre. :-)

God sommer

Skrevet

Return av Victoria H-et eller annet (forfatteren av Øya)

Skrevet

Har biblioteket sommerstengt?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg holder på med Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd, en kjempefin bok så langt.

Gjest prust
Skrevet

Jeg begynte på Tyvenes marked av Jan Guillou i går. Vet foreløpig ikke om jeg liker den - den har ikke tatt av på de 20 første sidene...

Skrevet

Akkurat nå leser jeg Mo Hayder sin bok "kuren" og har akkurat lest hennes bok "Tokyo".

Skrevet

Tom Egeland "Lucifers evangelium"! Kjæresten syntes den så litt for skummel ut for meg så det spørs om han må være skikkelig Mann og passe ekstra godt på meg mens jeg leser den. ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1246802382' post='4174538]

Bok? Hehe... ;-)

Slik firkantet sak med stive permer, mellom disse permene er det en masse ark, med en hel masse bokstaver på:-)

candyqueen_83
Skrevet

Har biblioteket sommerstengt?

Hvis jeg skal på ferie sånn plutselig vil jeg være sikker på at jeg har nok bøker :o) Og jeg vet ikke alltid akkurat hva jeg vil lese, så jeg liker å ha et godt utvalg. Så har nesten alltid minst ti bøker fra biblioteket :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ja,da har du nok å gjøre. :-)

God sommer

God sommer :o)

Skrevet

Ble akkurat ferdig med "Tilbake til Riverton" av Kate Morton. Både den og "den glemte hagen" likte jeg godt

Også leser jeg en biografi om Adolf Eichman, men den er ganske tung så jeg sper på med litt lettere bøker.

Skrevet

Ble akkurat ferdig med "Flaskeposten". Lettlest og en god leseopplevelse.

Har lest første boken om Nifse Nella og skal i gang med den andre nå.

Og så bærer det av gårde til USA hvor jeg har planer om å hamstre bøker for minst 1 år fremover :)

Skrevet

Har akkurat avsluttet "Det sorte tårnet" med P. D. James, og har såvidt begynt på Knut Nærums bok om norsk litteraturhistorie etter hukommelsen. Og så har jeg kjøpt en Minette Walters-pocket som jeg skal lese, og gubben mener jeg bør lese Lucifers Evangelium av Egeland, så da gjør jeg sikkert det også;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1246802382' post='4174538]

Bok? Hehe... ;-)

*ser for meg Øystein Backe og Rune Gokstads sketsj om helpdesk for bruk av bøker*

Skrevet

Har akkurat avsluttet "Det sorte tårnet" med P. D. James, og har såvidt begynt på Knut Nærums bok om norsk litteraturhistorie etter hukommelsen. Og så har jeg kjøpt en Minette Walters-pocket som jeg skal lese, og gubben mener jeg bør lese Lucifers Evangelium av Egeland, så da gjør jeg sikkert det også;-)

Hva syns du om det sorte tårnet?

Har veldig lyst til å lese den boken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...