Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå i sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om det sorte tårnet?

Har veldig lyst til å lese den boken.

jeg syntes den var veldig bra underveis, men litt skuffet over slutten - slik jeg også ble med den forrige PD james-boka jeg leste. Akkurat som om jeg hadde forventet enda mer spektakulært plott! Og det enda jeg gjettet riktig morder denne gang, men altså ikke riktig motiv;-)

Men jeg synes den er absolutt leseverdig. Hun skriver jo bra. Tror kanskje min favoritt av henne dog ikke er en Dalglies-bok, men "En upassende jobb for en kvinne".

Skrevet

*ser for meg Øystein Backe og Rune Gokstads sketsj om helpdesk for bruk av bøker*

Hmmm... den har jeg ikke sett. De eneste gangene jeg leser, er når jeg sitter på do (hvis jeg får sitte i fred, hehe) Illustrert Vitenskap, Hjemmet og bruksanvisninger ;-D

Skrevet

Slik firkantet sak med stive permer, mellom disse permene er det en masse ark, med en hel masse bokstaver på:-)

Sånt nedprioriteres her, jeg har nok heller aldri eeelsket bøker :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1246830469' post='4174731]

Hmmm... den har jeg ikke sett. De eneste gangene jeg leser, er når jeg sitter på do (hvis jeg får sitte i fred, hehe) Illustrert Vitenskap, Hjemmet og bruksanvisninger ;-D

Her er den:-)

Gjest Miguela
Skrevet

Return av Victoria H-et eller annet (forfatteren av Øya)

Den leser jeg også.

Gjest minnah
Skrevet

Leser boka bak Slumdog millionare. Fått i sommergave.

Skrevet

Rose Madder av Stephen King. Sikkert en gammel bok. Lånt på biblioteket.

Knallbra og vanskelig å legge vekk....

Skrevet

jeg syntes den var veldig bra underveis, men litt skuffet over slutten - slik jeg også ble med den forrige PD james-boka jeg leste. Akkurat som om jeg hadde forventet enda mer spektakulært plott! Og det enda jeg gjettet riktig morder denne gang, men altså ikke riktig motiv;-)

Men jeg synes den er absolutt leseverdig. Hun skriver jo bra. Tror kanskje min favoritt av henne dog ikke er en Dalglies-bok, men "En upassende jobb for en kvinne".

Har du lest noen av bøkene til Camilla Läckberg ?

Jeg syns de er veldig bra. :-)

Kan anbefales. :-)

Skrevet

*ser for meg Øystein Backe og Rune Gokstads sketsj om helpdesk for bruk av bøker*

Den er KONGE :-)

Skrevet

Den er genial, det er helt fortjent at den har gått verden rundt.

Spesielt for de som i perioder har veiledet folk innenfor data og systemer, slik jeg selv har. Den der "jeg tør ikke prøve selv, for da eksploderer sikkert alt"-innstillingen, er suverent ekte.

Skrevet

Akkurat nå leser jeg en Lynley bok av Elisabeth George. Jeg er ikke helt overbevisst av den ennå, men jeg vet at jeg pleier å synes at disse bøkene er litt slapp i begynnelsen, men tar seg opp etterhvert. Jeg har nylig avsluttet Minette Walters, "Kamelonens skygge"http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2932979 , som jeg syntes var helt OK.

Har også nylig lest "Kollektivt selvmord" av Arto Paasilinna - en absolutt fornøyelig bok. Tenkte jeg skulle hive meg over flere av hans bøker i sommer. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do?rom=AK&enkeltsok=arto&innsnevre=ja&rom=AK

OG så leser jeg Pondus blad :-) Som absolutt kan anbefales!

Skrevet

Holder på med den siste av Stieg Larsson. Spennende, men i overkant detaljert. Etterpå blir det "Shantaram" av Gregory David Roberts.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...