frosken Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Men det er jo morsommere når man slipper å tråkke vettet av seg når man vil sykle litt tempo, at sykkelen er laget sånn at det er litt fremdrift i den og ikke brede dekk og div. praktisk utstyr (skjermer og bagasjebærer f.eks.) som gjør den tyngre. Da synker også treningseffekten. Du får opp farten ved enten å øke frekvensen på beina eller ved å sykle på tyngre gir. God tur! 0 Siter
frosken Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Men det er jo morsommere når man slipper å tråkke vettet av seg når man vil sykle litt tempo, at sykkelen er laget sånn at det er litt fremdrift i den og ikke brede dekk og div. praktisk utstyr (skjermer og bagasjebærer f.eks.) som gjør den tyngre. P.S Hvis sykkelen din er blitt tung, så ta av bagasjebæreren , da vel. Det kan være greit med skjermer, men bagasjebærer klarer man seg da uten...*s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 P.S Hvis sykkelen din er blitt tung, så ta av bagasjebæreren , da vel. Det kan være greit med skjermer, men bagasjebærer klarer man seg da uten...*s* Jeg har to offraoder, en med og en uten bagasjebærer og de skal snart bytte bosted. Trenger bagasjebærer når jeg sykler på jobben og har med meg ting og tang i sykkelveska. 0 Siter
frosken Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har to offraoder, en med og en uten bagasjebærer og de skal snart bytte bosted. Trenger bagasjebærer når jeg sykler på jobben og har med meg ting og tang i sykkelveska. Høres ut som om bostedsbytte er en god ide:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.