Gå til innhold

gnagsår av sko

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig skokjøp
Skrevet

Kjøpte et par pensko til dattera mi i går. Da vi prøvde de i butikken hadde hun sokker på, men da vi kom hjem merket hun at det var en søm som gnagde litt på siden bak. Hun tok de i bruk i dag og fikk gnagsår som begynte å blø der hvor sømmen er.

Er det bare å kaste skoene, vil det ikke alltid gnage der.

Skrevet

De fleste nye sko må jo "gåes til" for å bli gode. Jeg får selv, nesten uten unntak, gnagsår av nye sko. Og spesielt når det er varmt. Jeg har hatt stor nytte av å bruke Compeed gnagsårplaster. Så jeg ville ha satt på et slikt plaster før hun skal bruke skoene neste gang.

Skrevet

De fleste nye sko må jo "gåes til" for å bli gode. Jeg får selv, nesten uten unntak, gnagsår av nye sko. Og spesielt når det er varmt. Jeg har hatt stor nytte av å bruke Compeed gnagsårplaster. Så jeg ville ha satt på et slikt plaster før hun skal bruke skoene neste gang.

Enig med deg...Compeed har fungert kjempefint for meg også !...

Caloni Makaroni
Skrevet

Det går an å kjøpe "hælkapper" eller hva de nå kalles, på skobutikken. Legges som en polstring bak hælen.

Skrevet

Hei, jeg bruker sportstape av typen som fotballspillere bruker. Taper alle hæler hver 17.mai, før vi legger i vei, enten i nye eller sko som vi brukte for leeenge siden... Vi er visstnok noen av de få som er uten gnagsår etter toget...

Ellers bruker jeg det alltid i nye sko,da det er tynnere å ha på enn compeed. -og jeg bruker alltid få gnagsår av nye sko, viss ikke jeg teiper hælen.

billig og bra.

Skrevet

Enig med deg...Compeed har fungert kjempefint for meg også !...

Samme her. Compeed er en fantastisk oppfinnelse - enten det er som preventiv bruk eller bruk etter at man har fått gnagsår!

jeg brukte sportstape tidligere, men Compeed er klart mye bedre:-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Det går an å kjøpe "hælkapper" eller hva de nå kalles, på skobutikken. Legges som en polstring bak hælen.

Jeg bruker vanlig plaster som hælkappe jeg! Fester det inni nye sko der de treffer hælen. Lar de sitte der til skoa er gått inn. Har også brukt sportsplaster på hælen som en annen nevnte her, det funker som bare det. Ellers er det et tips å bruke nylonstrømper under sokkene. Og også lurt, hvis en absolutt vil gå barbent i skoa, å sørge for at huden er smurt inn med eng od og fet krem. Tørr hud får mye lettere gnagsår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...