Gå til innhold

Måleravlesning Trondheim Energi

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har det sånn at jeg får sms om at måleravlesning skal foretas, og jeg skal bare svare på SMS med tallet på strømmåleren. Men når jeg gjør det, så blir meldingen bare liggende i utboks, den kan ikke sendes. Noen andre som har hatt sånne problemer?

Skrevet

Leses den ikke av automatisk da? Det gjør det hos meg, men nå bor jeg i nabokommunen, da...

Caloni Makaroni
Skrevet

Leses den ikke av automatisk da? Det gjør det hos meg, men nå bor jeg i nabokommunen, da...

Leses ikke av automatisk, nei...(er sånne gamle sikringer, ikke automatsikringer. Kanskje det har noe med saken å gjøre?)

Tror jeg får ringe dem i dag. Og jeg som trodde dette med sms skulle være så lettvindt ;)

Skrevet

Neida, Trondheim kommune har ikke kommet så langt ennå at vi har automatisk avlesing av strømmen. :o)

På jobben satt vi forleden og mimret om den tiden da e-verket hadde egne ansatte som dro rundt til folk og leste av strømmen! Snakker om "hele folket i arbeide"! :o)

Skrevet

Leses ikke av automatisk, nei...(er sånne gamle sikringer, ikke automatsikringer. Kanskje det har noe med saken å gjøre?)

Tror jeg får ringe dem i dag. Og jeg som trodde dette med sms skulle være så lettvindt ;)

Det spiller ingen rolle om du har vanlige sikringer eller automatsikringer. :o)

Jeg melder inn på nettet jeg, får mail en ukes tid før dato for avlesning og melder sånn inn når jeg leser av. Fungerer aldeles utmerket.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det spiller ingen rolle om du har vanlige sikringer eller automatsikringer. :o)

Jeg melder inn på nettet jeg, får mail en ukes tid før dato for avlesning og melder sånn inn når jeg leser av. Fungerer aldeles utmerket.

Hm. Da jeg tegnet abonnement, så spurte de om jeg ville ha påminnelse på sms eller epost, og jeg sa sms, for det hørtes så lettvindt ut. Jaja...sendte en mail til kundeservice nå, får se om jeg får svar etter hvert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...