Gjest prust Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Vi skal ha en rundtur i sommer, fra Sørlandet til Hordaland og videre til Romsdalen og via ØStlandet og hjem igjen. Mestepraten av tida skal vi besøke familie, men det hadde vært moro å hatt en dag eller to på en familieattraksjon et sted. Jeg har sett på nettsiden til Hunderfossen. Dette ser jo bra ut? Vet at det var en tråd her for en stund siden om at Hunderfossen mest er for barn under skolealder, men det så jo ikke slik ut på nettsiden? Andre steder som anbefales? Tusenfryd er jo en mulighet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Vi har nettopp vært på Hunderfossen (kom hjem i dag). Her er det noe for enhver smak og alder. Enkelte attraksjoner er beregnet på småbarn, noe fra 120 cm høyde (Trollfallet f.eks), noe fra 140 cm høyde (f.eks. go-cart). Vi hadde fine - men varme - dager i parken. 0 Siter
Speak Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Var på Hunderfossen for noen år siden. Nedtur. Tusenfryd er 1000 ganger bedre. Billetter kan kjøpes noe billigere på nettet om jeg husker rett. (Inkl. parkering) Men jeg synes at maten der inne ikke er så mye å skryte av. Så vi tar alltid med mat til ett måltid. Det har også startet et høyde/klatre-senter ca. 40 minutters kjøring fra Sandefjord. Det skal være en hinderløype høyt oppe i lufta. Det skall vi teste i sommer. (Høy og lavt lurer jeg på om det heter) Lillehammer har også noe tilsvarende, men der må man være minimum 10 år og 140 cm. Så vi tenkte vi skulle ta Strömstad - Sandefjordferja over. 0 Siter
Gjest påvisitt Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Hunderfossen = lek og noe tivoli. For de minste barna opp til og med ca. barneskolealder. Tusenfryd = tivoli, fart og spenning samt noe lek.For de litt større barna og oppover. Mener jeg. Ps. Ha med mat og drikke. Det er dyyyrt å spise og drikke der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.