Gå til innhold

16 single sokker

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Driver og tar en rassia i klesskapet til den yngste nå.

3 bæreposer med tøy som ikke brukes lenger. Deilig å bli kvitt.

Men sokkene. I all verden!?? Hvordan er det mulig at sokker bare forsvinner slik?

16 single sokker fant jeg.

brilleslangen
Skrevet

enten har dere ei vaskemaskin som spiser sokker, ellerså er huset fullt av nisser som hår lånt sokkene som sovepose til nissebarna sine... Velg selv... :-)

Men hvordan forklare at det er flere enslige hansker? Slik er det nemlig hos oss. Ingen sokker borte,men hansker derimot... Kanskje smånisser på ferde hos oss også? Men da må det være mange bittesmå isåfall siden de får plass i en hanskefinger...(og fem i hver vott ) Blir vel ikke langestunden før sokkene forsvinner i hopetall da tenker jeg...;-)

Skrevet

Har du ikke hørt sangen til Øystein Sunde da? Om vaskemaskinen og sokkene?

(Hvor tar sokka mine veien når jeg vasker dem, det ser ut som det er like greit å kaste dem...)

Skrevet

Kanskje dere bør ha et "enslig-sokk-selskap" for alle vennene hans. Tipper at en del eksemplarer da ville finne igjen sin make. I allefall har jeg etterhvert et ikke ubetydelig antall enslige barnesokker her...*s*

Skrevet

Har du bare 16 single du!?!

Hun sa ikke noe om hvor mange single sokker familien hadde totalt sett; de 16 tilhørte bare den yngste. Har du telt opp din families beholdning?

Gjest prust
Skrevet

Vi har sikkert oer 100 single sokker - har flere single-sokke-skuffer - der jeg av og til prøver meg på litt paring.....

helt ekstremt hvordan sokkene forsvinner :-(

Skrevet

Hun sa ikke noe om hvor mange single sokker familien hadde totalt sett; de 16 tilhørte bare den yngste. Har du telt opp din families beholdning?

Jeg har ikke talt dem, men det er mange flere enn 16...

Har en egen skuff til de enslige, og sjekker dem hver gang jeg bretter sammen klær. Noen har ligget der i flere år, så jeg kan sikkert kaste dem...

Skrevet

Høres ut som om det er på tide å sette et lite dating-byrå på saken;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Høres ut som om det er på tide å sette et lite dating-byrå på saken;-)

Jeg kan stille med kandiater til datingbyrået, har mengder og dele ut jeg ;o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg fant en sokk under sofaen da jeg vasket der nå.

Da er det bare 15 single igjen ;o)

Skrevet

Jeg putter alle single sokker i en gjennomsiktig plastpose som jeg har i sokkeskuffen. Hver gang jeg finner single sokker, sjekker jeg om de matcher der, ellers putter jeg dem bare i.

Enkelte sokker blir ikke matchet selv på et halvt år, da kaster jeg dem. De andre blir stadig vekk matchet :-)

Skrevet

Jeg fant en sokk under sofaen da jeg vasket der nå.

Da er det bare 15 single igjen ;o)

Dette er et steg i riktig retning. Det kunne jo blitt 17 single. :)

Gjest påvisitt
Skrevet

har du ikke hørt om vaskemaskinmonsteret som spiser sokker?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...