Gå til innhold

Eurodiet eller Cambridge?

Anbefalte innlegg

Gjest To do or not to do

Må man til legen for Eurodiet? Bare tenker på at det koster en liten formue å gå til Dr. Lindberg.

Lurer også på Cambridge kuren. Men er usikker på om den er lavkarbo nok. Det er uansett for lite for meg med tre pulverposer dagen. Så jeg tenker at jeg bør kunne spise noe lavkarbo i tillegg.

Hvordan er Ketolysekuren?

Jeg er sterkt overvektig, og tenker at det er ok å gå ned de første 10- 14 kg med pulver. Så tenker jeg vanlig kosthold, med trening og ikke minst styrketrening etter det.

Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331322-eurodiet-eller-cambridge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eurodiet krever legeoppfølging, men det er flere leger rundt om i landet som kan hjelpe deg med dette. Sjekk nettsidene til dr. Lindberg så finner du ut hvordan du gjør dette.

Du får spise plenty med mat på Eurodiet :)

Cambridge synes jeg er alt for lavkalori til at jeg har noen tro på at det er lurt å bruke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...