Gå til innhold

prednisolon og celebra

Anbefalte innlegg

Hei.

Det er helg,og min lege har fri,så jeg forsøker her før eventuelt apotek eller legevakt.

Da min lege har mistanke om Lupus,bruker jeg Prednisolon.Startet med 60mg.Trappet ned pga økt smerter i ledd(lurer på hvorfor),hvor det i tilegg er mistanke om Bekhterew,i følge røntgenresultater.Nå ligger jeg på 10mg Prednisolon,og skulle egentlig trappet ned til 5mg neste uke.Da skal jeg prøve ut Celebra.Men jeg holder ikke ut smertene ved denne nedtrappingen.Tok derfor 10mg.Prednisolon til mat i dag tidlig,etterfulgt av 100mg.Celebra(har fått 200mg.kapsler,men jeg delte den og hadde pulveret i teen).Til kvelds tok jeg resten av kapsel 100mg.Celebra.Alt virker bedre nå,både i ledd og bløtdeler,men jeg har fått en stikkende følelse i begge øynene etter start av Celebra,hadde ikke det før.Ser ikke noe uvanlig på de,bortsett fra litt rødt på høyre øye.

Er det skadelig å ta disse to medikamentene sammen?

Hva kan den stikkingen i øynene være?(de er ikke tørre eller væskende).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33133-prednisolon-og-celebra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...