Gjest vil begynne Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Lurer bare på om det kan ha noen bivirkninger, og om det er noe man må huske på når man skal begynne med det? Jeg har gått på Stilnocht til nå, men har nå fått resept på Melatonin fordi jeg heller vil gi kroppen noe som er mer naturlig. Kan jeg bare begynne med det istedenfor Stilnocht? Hvor lenge før sengetid skal man ta det? Glemte å drøfte detaljene med legen... 0 Siter
siameser Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg bruker Melatonin og har gjort det i ca.3 år, i forbindelse med skiftarbeid. Den eneste bivirkningen jeg har merket, er at jeg våkner fortere og lettere om morgenen, og at jeg ofte tror det er seinere enn det er når jeg våkner! Den typen tabletter jeg bruker virker såpass fort at jeg tar dem når jeg pusser tennene, men med kapsler tar det nok litt lenger tid. 3 mg tabletter deler jeg i to, det holder i massevis. Det er ikke noe en sover i 10 timer av akkurat, men det merkes godt at jeg sovner fortere! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har bare brukt det i forbdndelse med jet-lag. Da tar jeg det ca 1/2 time før leggetid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.