Gjest huffoghuffoghuffhuff Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Jeg vokset legger, lår og bikinikanten i dag, i salong, og har aldri gjort dette tidligere... Er blitt kjemperød prikkete og har litt panikk kjenner jeg! Damen i salongen sa det kom til å roe seg fort ned... Kan jeg håpe på at det ser bra ut i morgen?? Nå er jeg litt redd, drar til Syden på fredag og er livredd for at bena mine skal se slik ut!!!!!! 0 Siter
Else Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Ja! Det bruker å roe seg etter ei natt, helt vanlig. Og til fredag er det garantert bra igjen. Du kan kanskje smøre deg med en god uparfymert krem, men stengt tatt ikke nødvendig. 0 Siter
Gjest huffoghuffoghuffhuff Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Ja! Det bruker å roe seg etter ei natt, helt vanlig. Og til fredag er det garantert bra igjen. Du kan kanskje smøre deg med en god uparfymert krem, men stengt tatt ikke nødvendig. Takk for svar... Det er mye bedre i dag, puh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.