Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jaja, enkelte klarer ikke å dy seg.
Skrevet

OM dere syntes han skriver så teite ting, så gjør dere jo han en bjørnetjeneste ved i det hele tatt å vise ham oppmerksomhet.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• frosken

5

• Lillemus

4

• Glimtipper

3

Skrevet

''og du lurer på hvorfor du ikke har dame.......................??''

Nei, kan du skjønne hvorfor? En overvektig latsabb med cola og boller som hovedkosthold, som ikke gidder vaske seg og dermed stinker, som konstant klager over at ingen vil ha ham og hvor dumme alle andre er og hvordan alle andre tror at han er (som om noen bryr seg!). Damene burde jo løpe etter en sånn sjarmklump! ;o)

Det verste er jo at han av og til viser sider av seg som kan være litt sjarmerende og viser en annen og mye mer tiltalende fyr - kan han ikke la denne fyren ta mer overhånd i livet sitt?

Herregud..

Skrevet

Og det fritar ham for å snakke som han vil til alle andre?

Han får bare regne med å få svar.

Det er forskjell på å gi adekvate svar på tiltale i en aktuell situasjonen og det som var i ferd med å skje i denne tråden. Synes Glimtipper har skrevet en glimrende kommentar.

Gjest blæh
Skrevet

Hehe ja. :-)

Lukter spesielt sterkt fra området rundt mine edlere deler. Bare så du veit det.

''Lukter spesielt sterkt fra området rundt mine edlere deler.''

Nydelig opplysning.

Du kan finne deg et speil (du har sikkert ikke sett'n på flere år uten speil), og barbere hele området. Da slipper du den verste stanken.

Gjest Slutt og lek dolsjef
Skrevet

Jeg synes det unødvendig og kjipt at du gjentar disse påstandene om smir. Han har en alvorlig psykisk lidelse og har mer enn nok vansker knyttet til sin selvfølelse og hva andre måtte tenke om han, og trenger neppe hjelp til å få oppramset det du oppfatter som hans verste sider gang på gang.

Kanskje Lillemus sitt svar fungerer bedre enn dine svar?

Er lei av at du skal prøve å bestemme hva andre skal skrive her inne.

Skrevet

Er du helt sikker på at hun ikke er en av "dol-sjefene"? Det kan man aldri vite :-)

Gjest minnah
Skrevet

Er du helt sikker på at hun ikke er en av "dol-sjefene"? Det kan man aldri vite :-)

Måtte le litt av den kommentaren jeg, asså ;-)

Skrevet

Måtte le litt av den kommentaren jeg, asså ;-)

He..he....Det var jo en klar og tydelig tilbakemelding i hvert fall:-)

Gjest Slutt og lek dol-sjef
Skrevet

Er vel heller ganske sikker på det motsatte;o)

Poenget er at dette blir for teit og det har pågått lenge. Bedre å stå frem som den sjefen hun eventuelt er da på skikkelig vis:-)

Skrevet

Er vel heller ganske sikker på det motsatte;o)

Poenget er at dette blir for teit og det har pågått lenge. Bedre å stå frem som den sjefen hun eventuelt er da på skikkelig vis:-)

Helt enig med deg:-))

Skrevet

Helt enig med deg:-))

Jeg vet:-)

Skrevet

Jeg vet:-)

OK:-) Jeg vet ikke helt hvem som skjuler seg bak nicket ditt, men jeg har vel en liten mistanke :-)

Skrevet

OK:-) Jeg vet ikke helt hvem som skjuler seg bak nicket ditt, men jeg har vel en liten mistanke :-)

;-)

Gjest svava
Skrevet

Hadde vært mer fair å gi den slags tilbakemeldinger med sitt faste nick.

Mener

Gjest Slutt og lek sjef
Skrevet

Hadde vært mer fair å gi den slags tilbakemeldinger med sitt faste nick.

Mener

Har ikke fast nick. Ikke alle som har det.

Skrevet

Og jeg burde vasket håret.

Skal vi ta en skikkelig "rundvask" i kveld begge to?

Hvordan er det med deg for tiden? Har du noe som opptar deg på dagene nå i sommer?

Skrevet

Og kanskje er en bestemt type svar egnet til å forverre situasjonen hos folk som har nok å streve med fra før.

I motsetning til deg så synes jeg det er ryddig å si fra til den det gjelder når det er noe jeg reagerer på. Du og din venninne trives kanskje best med å sladre om andre?

Jeg skal med glede unnlate å kommentere på dine innlegg fremover, og så kan du kanskje vurdere å la meg være i fred også.

Skrevet

Den eneste måten man kan bestemme hva folk skal skrive her inne, er ved at webmaster sletter innlegg.

Det å kommentere om man mener noen har gått over streken enten mht form eller innhold, eller generelt sett er uenig i det andre folk her inne kommer med, er absolutt ikke å "bestemme" hva andre skal skrive.

Så lenge slike tilbakemeldinger kommer på en ryddig og høflig måte, og fortrinnsvis ved bruk av eget nick, er det absolutt ingen grunn til å mene at den ene brukeren skulle være mindre meningsberettiget enn den andre her inne.

Skrevet

Den eneste måten man kan bestemme hva folk skal skrive her inne, er ved at webmaster sletter innlegg.

Det å kommentere om man mener noen har gått over streken enten mht form eller innhold, eller generelt sett er uenig i det andre folk her inne kommer med, er absolutt ikke å "bestemme" hva andre skal skrive.

Så lenge slike tilbakemeldinger kommer på en ryddig og høflig måte, og fortrinnsvis ved bruk av eget nick, er det absolutt ingen grunn til å mene at den ene brukeren skulle være mindre meningsberettiget enn den andre her inne.

Enig.

Skrevet

Jeg synes det unødvendig og kjipt at du gjentar disse påstandene om smir. Han har en alvorlig psykisk lidelse og har mer enn nok vansker knyttet til sin selvfølelse og hva andre måtte tenke om han, og trenger neppe hjelp til å få oppramset det du oppfatter som hans verste sider gang på gang.

Han skriver jo rett fra levra, hvorfor skal han ikke kunne regne med et aerlig svar? Noen ganger forstàr jeg ikke helt tonen her inne, folk som kommer med egne aerlige meninger pà en saklig màte sjikanerer dere naermest om innholdet skulle vise seg à ikke vaere PK, og til dette innlegget skal man liksom bare hviske söte ord tilbake?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...