Gå til innhold

Slanking og coladrikking

Anbefalte innlegg

Gjest Colaholiker
Skrevet

Er det fysisk mulig å gå ned i vekt selv om en drikker et par glass cola om dagen?

Hvor mye trening må til for å forbrenne to glass cola.... en spiser relativt kalorifattig ellers bortsett fra colaen.

Skrevet

Drikke cola zero da vel.. Cola er en dårlig vane, som alt annet usunt :) vet ikke hvor mye du må trene for å fobrenne sukkeret i colaen, men da bruker du mase tid og krefter for å forbrenne to glass cola, enn å forbrenne fettet du allerede har på kroppen. Er det verdt det?

Skrevet

Drikke cola zero da vel.. Cola er en dårlig vane, som alt annet usunt :) vet ikke hvor mye du må trene for å fobrenne sukkeret i colaen, men da bruker du mase tid og krefter for å forbrenne to glass cola, enn å forbrenne fettet du allerede har på kroppen. Er det verdt det?

"lettbrus" er ikke bra, om man tenker på å slanke seg. De inneholder asbartam som også medfører fedme.

Cola er rett og slett noe av det verste man kan få i seg, sukkermessig sett. Hva med å trappe gradvis ned til det minimale? (det er tilsatt litt nervestimulerende stoffer i det, for at man skal bli avhengig. Skjønner godt det ikke er enkelt)

Lykke til

Skrevet

Hvis ett glass cola er ca. 2,5 dl så inneholder hvert glass 100 kcal omtrent. 2 glass gir altså 200 kcal. 200 fullstendig tomme og unyttige kalorier. Altså om du drikker vanlig cola med sukker.

Jeg er helt sikker på at du klarer å kutte det ut helt om du greier å holde ut abstinensene de første dagene / ukene. Kan du ikke heller prøve å fråtse i jordbær og andre deilige bær nå på denne tiden? Kanskje det kan hjelpe litt? Lykke til!

Gjest colaholiker
Skrevet

"lettbrus" er ikke bra, om man tenker på å slanke seg. De inneholder asbartam som også medfører fedme.

Cola er rett og slett noe av det verste man kan få i seg, sukkermessig sett. Hva med å trappe gradvis ned til det minimale? (det er tilsatt litt nervestimulerende stoffer i det, for at man skal bli avhengig. Skjønner godt det ikke er enkelt)

Lykke til

Det verste med lightprodukter, bortsett fra at det smaker pyton, er at man blir sulten av det.... Jeg ble faktisk avvent fra cola da jeg fikk kyssesyke, da smakte alt søtt helt pyton, men så begynte jeg på igjen :D

Skrevet

Jeg fikk et godt råd når man vil slutte med noe.

Ikke motstå fristelsen! Da tenker man på den hele tiden, og da blir det vanskelig å slutte.

Det du heller skal gjøre er å velge noe annet!

Jeg har endelig greid å slutte med min store svakhet Pepsi Max, rett og slett ved å fokusere på å velge vann eller farris.

Nå har jeg holdt meg unna brus i to mnd, og det er jeg stolt av. Jeg drakk riktignok et lite glass cola sist søndag. Men en liten sprekk innimellom er ikke så ille så lenge en velger sunnere alternativ i hverdagen.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...