Gå til innhold

Har NAV lov til dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Corn flakes
Skrevet

Hei, beklager at jeg ikke kommenterte på svaret jeg hadde bedt om.

Jeg ble overrasket over at de var såpass opptatt av at du hadde klart å ta noe utdannelse. Det viser vel at reglene praktiseres strengt på dette området, kanskje særlig ved diagnoser som det er uenighet om hvor invalidiserende er på lang sikt. Jeg er enig med deg i at det at man har klart å gjennomføre noe utdannelse ikke nødvendigvis sier noe om hvor yrkeshemmet man er eller ikke er.

Jeg spurte om begrunnelsen fordi jeg er opptatt av trygderettslige spørsmål generelt sett.

Ok, takk for at du svarte. Begynte å føle meg litt dum da, som liksom "utleverte" meg uten å få noe respons fra deg. Det var jo du som spurte, og jeg svarte. Og da jeg så at du var inne og svarte på andre innlegg men ikke på mitt, følte jeg meg dum, he he

Er visst viktig for meg å få tilbakemeldinger. Beklager det!

Og det er selvsagt helt opp til deg hvem du svarer og ikke svarer. Det skal jo ikke jeg legge meg opp i. :-)

Ha en fin dag!

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

13

• frosken

6

• ekte nick

1

• adelie

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok, takk for at du svarte. Begynte å føle meg litt dum da, som liksom "utleverte" meg uten å få noe respons fra deg. Det var jo du som spurte, og jeg svarte. Og da jeg så at du var inne og svarte på andre innlegg men ikke på mitt, følte jeg meg dum, he he

Er visst viktig for meg å få tilbakemeldinger. Beklager det!

Og det er selvsagt helt opp til deg hvem du svarer og ikke svarer. Det skal jo ikke jeg legge meg opp i. :-)

Ha en fin dag!

Synes ikke det var noe rart at du reagerte. Jeg ble sittende å tenke over det du fortalte og funderer fortsatt litt på hvordan nav tenker i slike saker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...