Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo alle flinke slankere; hvordan slanke seg i ferien uten å "forsake" all verden? Jeg skal fire uker på ferie fra neste helg og vil ikke gå opp så da trenger jeg noen tips! hva gjør dere når dere ferierer? Spiser is? melon?vin? har dere noen ferietips til meg, jeg vet jo at jeg må moderere meg men noe kos må man jo ha og synes jeg så hva er det det beste av det værste man kan putte i munnen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331580-hvordan-slanke-seg-i-ferien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Jeg er ingen slankeekspert, men ville kasnkje ha fråtset i all slags frukt som er å få;) Mest mulig rent kjøtt og salater til. Spør på vinmonopolet om viner med mindre kalorier. Også koser du deg masse og legger dårlig samvittighet hjemme;))

God ferie til deg og dine;)

I feriene de siste 2 årene har jeg ikke hatt som mål å gå ned mye i vekt, men heller ikke legge på meg. Om sommerene når vi er lenge på hytta passer jeg på å bevege meg mye. Går mye tur og er genrelt mye ute om dagene.

Spiser godt, men fråtser ikke. mye fersk fisk og grønnsaker/salat Er påpasselig med å ikke få i meg for mye søt. Begrenser kaker, godteri og frukt, men må bare ha jordbær. Ferske jordbær rett fra åkeren er ren nytelse. I tillegg er en forsiktig med alkoholen. blir ofte 1-2 glass rødvin om kvelden, men ikke noe særlig annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...