Gå til innhold

Punktert?

Anbefalte innlegg

Gjest Null peilling
Skrevet

Har nettopp kjøpt meg bil så jeg har ikke greie på dette.

I dag var dettet mitt flatt. En onkel skiftet til ekstradekk og sa at jeg burde ta med dettet til verksted for å sjekke om det var punktert eller om ventilen er ødelagt. Men er ikke ett dekkfirma bedre å dra til enn ett verksted?

Skrevet

Drar du til et dekkfirma, er du garantert å punge ut for to nye dekk iallfall. Hør på onkelen din, du :)

Skrevet

Drar du til et dekkfirma, er du garantert å punge ut for to nye dekk iallfall. Hør på onkelen din, du :)

Det stemmer da ikke, dekkfirma plugger jo punkterte dekk hvis det er mulig. Har selv et sånt dekk i bruk, fikset hos Dekkmann for vel ett år siden.

Skrevet

Det stemmer da ikke, dekkfirma plugger jo punkterte dekk hvis det er mulig. Har selv et sånt dekk i bruk, fikset hos Dekkmann for vel ett år siden.

Da bøyer vi hodet for Dekkmann! Det var bra! Men Jeg har fått plugget dekk på verksted eller bensinstasjon (ute på landet, ikke i byen, der selger de bare pølser og sånt). Aldri godt å vite om folk er objektive når de har sjansen til å selge deg noe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...